Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen besteld bij Fede Di Oro

  3-2-2015 12:35:53
Hey collega-bruidjes,
Afgelopen weekend zijn we naar FDO geweest in Izegem.
Alleen maar positieve reacties voor deze mensen!
Alles stond al klaar toen we toekwamen, de verkoopster liet ons alle ringen zien, en we moesten zeggen welke we mooi vonden. Deze zette ze apart, en toen we alles bekeken hadden, liet ze ons even alleen zodat we konden overleggen met elkaar wat we van de ringen vonden die we apart gehouden hadden.

Al gauw hadden we onze keuzes beperkt tot 3 paar, en uiteindelijk hebben we onze favoriete ringen besteld!
Alles is heel vlot verlopen, en de man en vrouw die ons geholpen hebben, waren zeer vriendelijk.
Eind juni gaan ze onze ringen bij ons thuis leveren. Spannend :)

Inge
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1484


Anneleen
4-7-2015
 Meld misbruik3-2-2015 12:42:21

Och leuk, om een héél positieve reactie te horen. Wij gaan volgende week dinsdag naar daar. We zijn al benieuwd. :)

Ik had al eens op hun site gekeken en daar hebben we al zo min-of-meer onze zin gevonden. :)

Inderdaad, spannend hé om ze eind juni al jullie bezit te hebben.




Brenda
29-8-2015
 Meld misbruik3-2-2015 16:20:48

Wat is daar hun budget?



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik5-2-2015 7:34:25

Ongeveer 1200 euro per paar, afhankelijk van wat je wil natuurlijk.
De prijzen staan op hun website.

Groetjes


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...