Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenfeest organiseren

  2-2-2015 20:42:01
Hej!
Ondertussen ben ik zelf al bijna 3 jaar getrouwd, nu is het de beurt aan mijn beste vriendin.
Ze trouwt in juni en we zijn nu begonnen met de voorbereiding van haar vrijgezellen.
Hebben jullie tips en ideetjes om te doen?
Op mijn vrijgezellen zijn we gaan bowlingen, heb ik opdrachtjes gedaan in Leuven en natuurlijk s avonds iets gaan drinken in Leuven stad..

Maar ik wil haar dag ook super creatief maken maar weet niet wat doen..
We zijn met +/- 10 lady's
Regio Heist - Leuven - Antwerpen

Groetjes!!
Carolien

Caroline
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1317


Hanne
4-7-2015
 Meld misbruik2-2-2015 21:54:25

Een fotoshoot in Leuven of ergens anders? Dan heb je een leuke herinnering.



Laura
9-7-2016
 Meld misbruik3-2-2015 10:22:08

Ooh een fotoshoot is leuk ja :-) Ik heb al eens een cocktailworkshop gedaan, namiddagje wellness, ook al eens Bobbejaanland (je vind vaak allerlei kortingsacties), paintball/lasershoot, workshop schermen (klinkt misschien vreemd maar was heel erg leuk), GPS stadsspel the Target, ...




Tinne
3-10-2015
 Meld misbruik5-2-2015 15:40:50

Voor Antwerpen las ik nog iets tofs op www.facebook.com/misboekje :

Glaspunt, aanrader voor creatieve en productieve vrijgezellendag
Iedereen die al eens een vrijgezellendag heeft georganiseerd, weet dat het niet altijd evident is om een leuke workshop te vinden. Voor wie een creatieve bruid-to-be wil verrassen, kan ik alvast een workshop "Glasjuwelen maken" aanbevelen.
Bij Liesbet en Noor van Glaspunt (www.glaspunt.be ) kan je terecht om te werken met een "hotpot". Zo kan je glas smelten in de microgolf en zelf allerlei creaties maken door verschillende soorten glasplaatjes te combineren.
Heel ontspannend, helemaal niet moeilijk, leuk om in groep te doen en vooral: je houdt er unieke juwelen aan over die helemaal naar jouw smaak zijn.
Ik loop sindsdien bijna alleen nog rond met een van de vijf (!) hangertjes die ik heb gemaakt; een groot succes dus wat mij betreft. En dan maken we graag reclame

Misschien een ideetje :-)

(bericht van 30-12-2014, heb het even voor je opgezocht :-))



Leon

 Meld misbruik18-2-2015 11:50:57

Hallo

Een dagje in wellness-centra (sauna, Jacuzzi,....)?

Groetjes
FZ Pro



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...