Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ouders bedanken.

  2-2-2015 19:12:25

Wnr worden meestal de ouders in de bloemetjes gezet en ze bedanken voor alle goeie zorgen?

is dat voor het eten? ergens tijdens het eten? of ......

groeten


kenneth
25-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1153


cindy
8-8-2015
 Meld misbruik2-2-2015 19:35:55

Hè Hallo wij doen dit zodra iedereen op ons feest is. Onze dj kondigde ons aan op muziek en dan bedank ik iedereen die op ons feest aanwezig is maar ik bedank nog 7 personen extra waarbij mijn papa. Ik geef elke persoon of wel een roos of een klein bedankje. En daarna gaan wij eten. Ik vind het wel belangrijk om mensen te bedanken die ervoor je waren in je leven. Er zullen tranen vloeien nu ook al bij mij als ik het opnieuw lees maar ik ben ontzettend dankbaar voor de mensen die altijd achter mij stonden. Succes groetjes. En als je een dj hebt kan je in samenspraak met hem dat overleggen. Hebben wij ook gedaan. ☺



evelien
9-5-2015
 Meld misbruik3-2-2015 10:22:57

Wij weten het ook niet zo goed. We denken de ouders, getuige,... te bedanken na het warm/koud buffet zodat hun eten nog wat kan zakken voor ze aan de dessert beginnen. Wij gaan dit binnenkort ook met de dj bespreken wanneer dit het beste zou zijn.

Groetjes Evelien



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik3-2-2015 21:42:14

Er zijn meerdere mogelijkheden. Soms gebeurt dit na de feestelijke intrede in de zaal (als iedereen net aan tafel ging). Gebruikelijk verwelkomt het bruidspaar dan de gasten. Aan het einde van die speech kun je bv. meteen ook jullie ouders bedanken. Als je er enige stress over hebt dan is dat misschien de beste oplossing. Dat is dan voorbij en je kunt rustig van de maaltijd genieten.

Het gebeurt ook wel eens dat dit tussen de gerechten gebeurt. Hangt er van af of er al andere dingen gepland zijn (bv. fotoshow). Dat breekt de tafelroutine wat.

In elk geval spreek je dat best af met de zaalverantwoordelijke (maître d'hotel, master of ceremony) die het diner begeleidt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...