Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamkaartjes of vrije keuze?

  1-2-2015 11:03:20
Hey

We geraken er niet aan uit of we gewoon de mensen een tafel aanwijzen en dat ze zelf mogen kiezen waar ze dan aan die tafel zitten, of dat wij al op voorhand bepalen wie waar gaat zitten aan de hand van naamkaartjes...

Wat vinden jullie?

Michele
20-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1165


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik1-2-2015 13:06:24

Wij hebben de mensen enkel de tafelnr gegeven, dan mochten ze zelf kiezen waar aan tafel ze gingen zitten. Dat vonden wij persoonlijk het beste en de puzzel was al moeilijk genoeg hihi



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik1-2-2015 19:51:39

Wij doen ook enkel tafels samenstellen en stoelkeuze mogen ze zelf doen. Wij gaan ook niet voor een traditionele eretafel, dus iets minder traditioneel.



Tina
16-4-2016
 Meld misbruik1-2-2015 22:34:52

Ik heb zelf ook nog altijd graag een gevoel van keuze! De laatste trouw waar ik was, gaven ze ook een tafel en mocht je zelf je plaats kiezen. Fijn!



Valerie
25-11-2017
 Meld misbruik2-2-2015 15:40:37

Een tafel maar geen stoel vinden de meeste wel leuk



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik3-2-2015 11:28:10

Hebben zowel de tafel als stoel gekozen voor de simpele reden dat er soms nogal veel koppels aan dezelfde tafel willen zitten en er geen plek genoeg is en dan komt de vraag wie gaat er hem verzetten aan andere tafel bij vreemde mensen.......En het spel begint......Hebben zelf meegemaakt op andere trouwfeest en wij konden spijtig genoeg ook niet meer aan de tafel van ons keuze bij de kameraden en moesten dan bij andere mensen gaan zitten die we echt niet kenden. Ik moet zeggen héél leuk als jij ganse avond moet zitten zien op je kameraden die plezier maken terwijl jijzelf uit beleefdheid enkel een gesprek voert. Als je zeker bent dat wie tezamen zou zitten dit effectief ook kan naargelang aantal stoelen aan tafel , doen maar anders zou ik voor hen kiezen rekening houdende met wie dat wie kent.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...