Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn gevoel gevolgd

  31-1-2015 22:08:40
Ik wou een dankendwoord brengen aan mensen die echt iets in mijn leven hebben betekent. Er waren ook een paar collega's bij maar die heb ik er nu uitgelaten ik wil niet dat er vrevel komt. Daar straks heb ik de dochter van mijn tante haar de tekst doorgestuurd dat ik wil vertellen van haar mama wat ze ooit voor me heeft betekent en zo. Wel die kreeg de tranen in de ogen en ze zei me dat het gezegd mag worden dat haar mama een pracht mens is en dat ze dat heel erg zal waarderen ook al zal ik dat lezen voor onze avond echt begint. Ik ben iemand die niet vlug vergeet wie er voor haar was en op zo een dag mag dat extra gezegd worden. En na dat ik deze mensen heb bedankt krijgen ze een roos of een bedankje. Dit word een hartverwarmende bruiloft.

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 666


kelly
1-8-2015
 Meld misbruik31-1-2015 23:51:56

Wij gaan ook een woordje plaatsen,

onze 2 getuigen ook, en de kids ook ;-)





cindy
8-8-2015
 Meld misbruik2-2-2015 14:21:11

Hè kelly Hoe verlopen de plannen? Hier alles ok. Ja ik heb er 7. Ik moet mijn ventje toch ook bedanken hè. Ja er zullen tranen vloeien maar ik vind dat het op zo een dag ook gezegd mag worden wat andere voor mij hebben gedaan en betekent. Hè meid nog veel succes in jullie voorbereidingen. Heb deze week mijn tafelindeling ge email naar de zaal. Dikke kus


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...