Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer suitekleding kopen?

30-1-2007 16:56:38
Hey allemaal,

Heeft iemand een idee wanneer je ongeveer moet gaan kijken voor suitekledij? Mijn moeder en ik liggen een beetje in discussie. Ik vind dat ze het niet al te lang meer moet uitstellen, maar zelf zegt ze nog minstens 2 maanden tijd te hebben. Ik ben bang dat ze dan mss te laat is ... Hoe hebben jullie dat gedaan?

Groetjes
Lies
070707

Lies
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 862

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik30-1-2007 17:02:42

Hallo Lies,

Wij gaan binnen 2 weekjes al eens naar de suitekledij kijken. We hebben van de bruidswinkel vorige week een uitnodiging gekregen om te melden dat de suitecollectie nu binnen is.

Groetjes,
Véro

Evi
4-8-2007
 Meld misbruik30-1-2007 17:08:08

Ik heb van een bruidswinkel dit weekend gehoord dat de leveringstermijn van suitekleren van een bepaald merk op dit moment al juni is.

Nele
9-6-2007
 Meld misbruik30-1-2007 19:32:35

Dag Lies,

Ik trouw begin juni dit jaar en de suitekledij voor de vrouwen is al gekocht. In bepaalde winkels zijn de suitekleren al te kopen, sommige wachten tot de ganse collectie binnen is en dat is meestal half februari - eind februari.

Ik zou het toch niet weerhouden om tijdig te gaan (zeker in februari), want sommige dingen zijn snel weg.

Groetjes, Nele.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...