Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen vintage

  29-1-2015 9:48:49
Hey ons thema is vintage en we zouden ons tafelnamen ook een vintage naam willen geven maar blijkbaar ligt mijn fantasie niet zo breedt.kunnen jullie ons helpen ..

Lina
26-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1256


petra
17-7-2015
 Meld misbruik29-1-2015 14:46:20

Geen idee anders voor vintage kaartjes gaan en gewoon erop schrijven bv vrienden, collega's



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik29-1-2015 15:28:52

Per tafel een vintage-accessoire?

Bv. een bolhoed, een oude valies, een parelketting, een vintage spiegel, een oude typmachine, oude boeken, oude foto van jullie als kind...

Je kan het dan wat linken aan de personen die aan die spullen doen denken... Bv. de typmachine aan mensen van je werk, de spiegel aan de tafel van je vriendinnen, de foto's van jullie aan de tafels van familie...

Enfin, tis maar een idee he :-)

Anders even zoeken op pinterest op vintage wedding table... Daar staan ook leuke tussen, om je nummers wat vintage op te smukken...

SUCCES!





Kristin
12-3-2016
 Meld misbruik29-1-2015 17:36:28

Hey,
Kei leuk! Zou zo wel eens naar een feest willen gaan.
Misschien fotos in vintage kaders? Reizen jullie veel? Postcards gemaakt van waar jullie geweest zijn?
Oude boeken vernissen die jullie leuk vinden?
Moeilijk ;-)
Zelf vindk de vintage voorwerpen wel leuk.
Groetjes en succes



Brenda
29-8-2015
 Meld misbruik30-1-2015 22:11:22

Op pinterest: via zoekmachine tafeldecoratie vintage of table decorations vintage of tafelversiering vintage of huwelijk vintage je vind heel veel inspiratie
Veel succes!



Delphine
14-9-2013
 Meld misbruik31-1-2015 18:03:14

Anders oude films? Of legendarische filmsterren (vb. Marilyn Monroe,...)? Met eventueel de poster van de film of een zwart-wit foto van de acteur in een vintage kader?



Lina
26-6-2015
 Meld misbruik2-2-2015 11:53:47

Amai zo veel reacties ! Hier zal ik alvast een eindje verder kunnen super bedankt allemaal !


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...