Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te laat voor maatpak?

  27-1-2015 9:29:49
Dag allemaal,

Mijn vriendin en ik trouwen op 9/5/2015. Zij heeft haar bruidsjurk, ik ben nog op zoek naar een trouwpak dat budgetvriendelijk is. Afgelopen weekend bezochten we enkele winkels, maar al gauw werd duidelijk dat de confectiematen niet aan mij besteed waren. Ze raadden me aan om een kostuum op maat te laten maken.

Heeft mss iemand suggesties? We zijn van Noord-Limburg (regio Neerpelt). Op dit moment is het even grote paniek omdat we vrezen dat we nergens nog op tijd kunnen zijn voor een maatpak.

Dank je wel!!!

Ward
9-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 2343


Dunia
22-8-2015
 Meld misbruik27-1-2015 10:01:45

Hallo, ik heb misschien een suggestie.
Ik weet niet of Youniek ver van jullie is?
Daar maken ze prachtige maatpakken, heel budgetvriendelijk, en in no time.
Ze kunnen zelfs last minute werken.

Veel succes!



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik27-1-2015 10:03:33

Dat moet zeker nog lukken, wij hebben een afspraak bij Tailormade Suits (in Antwerpen), en aan de telefoon zeiden ze dat we er vroeg bij waren. Normaal heb je met 2 maanden genoeg.
Budgetvriendelijk, dat is natuurlijk wat afhankelijk van wat je zelf van stoffen en opties kiest. Je kan altijd eens bellen om prijs te vragen en een afspraak te maken.
Succes!





Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik27-1-2015 11:27:12

Wij hebben zaterdag ook een afspraak bij TailormadeSuits te Antwerpen.
Ventje is 2m02, en daar moet je niet betalen voor de meters stof :-) Ze hebben een fix voor het soort kwaliteit in stof, vandaar onze keuze om een daguitstap naar Antwerpen te plannen :-)

Inderdaad 2 maanden op voorhand is daar zeker op tijd, heeft de meneer mij via mail laten weten...

Groetjes en succes!




Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik27-1-2015 11:29:12

Oh en ze hebben ook vestigingen in Nederland, misschien zijn die zelfs dichter voor jullie dan A'pen?

Je moet maar eens kijken op hun site.




Evy
16-5-2015
 Meld misbruik27-1-2015 11:32:19

Cafe Costume, kan je uw pak ook volledig op maat laten maken.

http://www.cafecostume.com/

Groetjes!




Valerie
25-11-2017
 Meld misbruik27-1-2015 12:02:29

Je hebt inderdaad nog tijd. Mijn ventje is erg tevreden over Emperor's Tailor. De kleermaker komt aan huis dus je moet je alvast niet verplaatsen. Voor de rest goede service en goede kwaliteit. www.emperorstailor.be



An
20-2-2015
 Meld misbruik27-1-2015 12:28:16

Mijn verloofde heeft een kostuum laten maken bij Suit Supply. (Vanuit limburg te bereiken in Maastricht of Hasselt). Je hebt er heel veel opties, gaande van een kant-en-klaar-kostuum, tot bestaand kostuum laten aanpassen op je maten tot een volledig op maat gemaakt kostuum.
Zij raadden 3 maanden aan, maar denk dat het op kortere tijd ook wel haalbaar is.



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik27-1-2015 13:04:01

Ik raad je cafe costume aan, ze maken je volledige kostuum opmaat waarbij je echt alles zelf mag kiezen!
van de stiksels tot de binnenvoer.... mijn vriend was alvast laaiend enthousiast.
je hebt al een volledig op maat gemaakte kostuum vanaf 700 euro.
http://www.cafecostume.com/

Veel succes



petra
17-7-2015
 Meld misbruik27-1-2015 13:34:17

Brice in de m2 in maasmechelen. Daar hebben ze mooie pakken en de prijs valt reuze mee. Daar passen ze ook aan.
Iemand die ik ken heeft daar toen zijn broek korter laten maken. De dag erna was die al klaar. Mij ventje gaat daar ook gaan kijken.



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik27-1-2015 14:52:30

Wij gaan zaterdag op zoek naar een pak. Hopelijk vinden we er 1 in de dichtsbijzijnde winkel. Anders ga ik echt stressen. want we hebben nog maar een goeie 50 dagen meer.



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik27-1-2015 16:26:07

Mijn vriend is gaan informeren bij Simons in Meeuwen (Ellikom). We hebben de 14e ook een afspraak bij Youniek, omdat Youniek toch wel budgetvriendelijker is dan Simons. Maar je kan altijd ook eens gaan informeren bij Simons. en volgens mij moet het idd ook nog wel lukken, als je er een van dees omgaat.


Succes!




kirsten
8-5-2015
 Meld misbruik27-1-2015 16:45:29

cafe costume is een echte aanrader, mijn verloofde heeft hier ook zijn pak laten maken, je kan van begin tot einde kiezen wat je wilt.

zou hier zeker is horen afspraak kan je gewoon online maken.

veel succes





Jolande
22-5-2015
 Meld misbruik27-1-2015 20:11:51

Bijenkorf in Eindhoven of Roka in Tilburg



Eline
25-4-2015
 Meld misbruik27-1-2015 21:48:50

www.italiaansemaatpakken.be is een aanrader. Noemt eigenlijk Villa Verde en is in Gent. Ongeveer 500 euro voor een kostuum op maat incl. hemd.



Jessica
4-4-2015
 Meld misbruik27-1-2015 23:49:03

Mijn verloofde is vandaag bij Youniek in Turnhout geweest voor een maatpak en wij trouwen al op 04-04-15. Hij is bijna 2 uren binnen geweest en mocht ook alles kiezen. Ze hebben daar enkele basiskostuums hangen om je stijl van pak te kiezen en dan wordt alles overlopen: waar zakken, welke knopen, .... Ik heb mijn trouwkleed ook daar gekocht en ze weten dus dat zijn kostuum een beetje afgestemd moet zijn om mijn kleed (een hele geruststelling :) ) Je kan een 3-delig pak (incl. hemd) of 4-delig pak (incl. gilet en hemd) laten maken.
Mijn vriend moet €350 betalen (voor een 3delig pak) + €50 om het met spoed te bestellen. Begin maart mag hij het pak al gaan passen.
Je bent er dus nog zeker op tijd bij!

Veel succes!!!



Ward
9-5-2015
 Meld misbruik2-2-2015 16:07:48

Bedankt voor alle reacties en suggesties!

We hebben de keuze laten vallen op tailormadesuits.be. Aan de telefoon maakten ze een goede en heel vriendelijke indruk. Op 21/2 heb ik een afspraak. Zou volgens hen zeker op tijd zijn, dus duimen maar! Heel benieuwd!

Groeten!





Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik3-2-2015 8:44:08

Hoi Ward,
we zijn zaterdag daar geweest en ze zijn echt zeer vriendelijk in levende lijve ook :-)
Manlief zijn kostuum is besteld (incl. 2 hemden): ze zijn ook zeer eerlijk en gaan je niets aansmeren wat niet moet, of waarvan zij denken dat het nodig zal zijn. Midden maart zou het moeten klaar zijn, dus dat is een 6-tal weken...

Succes!




Ward
9-5-2015
 Meld misbruik3-2-2015 9:46:43

Hey Sjoeke,

Merci, da's al geruststellend! De man (Ralph?) zei aan de telefoon dat met een bestelling op 21/2, het pak 3 weken voor onze trouwdatum volledig klaar zou moeten zijn (incl. laatste aanpassingen). Nu maar brainstormen over de look (gilet of niet, das of niet,...keuzes, keuzes, keuzes,...)

Cheers!



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik3-2-2015 10:56:58

Ja, Ralph is de 'baas'. Omdat wij op een zaterdag geweest zijn was er ook nog een jonge gast om hem wat te helpen. Maar Ralph voert sowieso nog een controle uit.

Wat uitleg is te vinden op onze blog: http://www.bloggen.be/hansensjoeketrouwen/





Jan
5-4-2021
 Meld misbruik15-2-2017 19:37:10

Misschien eens bij Café Costume horen. Daar gaat het zeer snel vooruit heb ik horen zeggen. www.cafecostume.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info