Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilema

  26-1-2015 19:23:33
Hey bruidjes,
Wij trouwen volgend jaar
En ben volop bezig met de feestzaal te kiezen en onze gasten lijst op te stellen, daarbij zijn er een paar obstakels,
Mijn vriend heeft een grote familie (150) nu hebben wij reeds een kleine 100 personen waaronder de dichte familie beide kanten, vrienden, collega s,
Nu zijn we enorm aant het twijfelen of we die 150 van zijn kant ook nog gaan uitnodigen, wij wouden liever de nichten en neven, omdat die onze generatie zijn , waar wij ook wel het meeste contact met hebben, uiteraard heeben de grootouders lievers dat we enkel de oudste generatie uitnodigen om zo geen ruzie te krijgen, het is dus alles of niets, maar iedereen is echt wel veel en gaat ook heel duur worden 😔 nu ben ik wel gefrusteerd, en zie ik het even niet zitten,vzit er nog iemand in gelijkaardige situatie? Of wat zouden jullie doen?

kim
9-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1077


Christ

 Meld misbruik26-1-2015 19:53:55

Dag Kim,


Misschien jouw concept aanpassen? Een gewone zaal met eigen catering, een BBQ, eigen drank etc... zo kan je heel wat besparen, maar het vraagt extra werk om alles te regelen...


Greetz,

Christ




kim
9-7-2016
 Meld misbruik26-1-2015 19:59:05

Het regelen is voor mij geen probleem het is een zaal vinden en een traiteur vinden aan betaalbare prijs
Maar vind ik wel een leuk idee,
mocht je een zaal weten, natuurlijk is het bij zoiets ook weer bediening zoeken,
Ik had eerst het idee van het te houden dichte fam dinner ouderen dessertenbuffet en onze generatie om 22 u voor een fuif,



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik26-1-2015 21:10:39

Wij laten zowel de ouderen (tantes/nonkels) als de jongeren (neven/nichten) aanschuiven vanaf het dessert. Het diner (voor onze daggasten) begint op tijd zodat we ook het dessert en de fuif op tijd kunnen beginnen.



kim
9-7-2016
 Meld misbruik26-1-2015 21:18:03

Dat waren wij ook aant het denken maar het gaat enorm duur uitkomen, neven en nichten alleen al zijn 60 personen
Ik ben aan het twijfelen het gewoon klein te houden en enkel dichte fam vrienden en collegas te vragen,



kimberley
13-6-2015
 Meld misbruik27-1-2015 0:19:46

bij ons is het de dichtste familie en vrienden voor avondfeest en de rest vanaf dessert uiteindelijk kan je toch voor niemand goed doen er zal altijd wel iemand iets zeggen ;-) ik denk gwn ze moge al blij zijn dat ze moge komen :p



kim
9-7-2016
 Meld misbruik27-1-2015 15:24:26

Oh ik heb een slechte nacht gehad!
liggen piekeren erover, vandaag met collegas erover gesproken zij zeiden ook het is ons feest, kga er nog eens over nadenken en als het zo een probleem blijft vormen komt er gewoon niemand van die kant,enkel de dichtste, wij doen het zelfde kimberley maar voor nog eens 150 personen extra dessert en drank gaat dur avond worden vrees ik of ik moet een sponsor vinden .



kimberley
13-6-2015
 Meld misbruik2-2-2015 0:43:22

Ja dan zoek je idd best een goeie sponser of snoeien in de gastenlijst zijn er wel erg veel wij hebben ook heel veel vrienden en kennissen maar wij nemen enkel de gene waar we elke week of maandelijks iets van hore de rest komt niet als je ze niet hoord of ziet hoeft het van mij niet 😉



kim
9-7-2016
 Meld misbruik2-2-2015 9:01:49

Kheb een goed gesprek gehad met de vrouw van de feestzaal,
Ze komen niet,hoe kleiner het feest hoe gezelliger en het kost ons alleen maar veel geld



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik2-2-2015 11:15:58

Ik ben blij dat je er bent uit geraakt. Weer een zorg minder!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...