Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Le cannonier of trou aux biches - mauritius

30-1-2007 12:51:49
Hallo,

Heeft er iemand ervaring (goed of slecht) met deze hotels? Of kan er iemand een ander goed hotel aanraden op Mauritius?

Is de drank en het eten duur in deze hotels? Beter een all in kiezen?

Alvast bedankt!

Klaar

Klara
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 405

Jessie
26-5-2007
 Meld misbruik30-1-2007 15:38:39

Hey Klaar,

Je moet maar eens een keer gaan kijken op vankantiewijzer.nl
Dit is een site waar iedereen zijn beoordeling kan geven aan het hotel waar hij geweest is, hier kan je lezen wat de positieve punten, maar ook de negatieve punten van een hotel zijn. Veel kans dat ook het hotel van jouw keuze er al bij tussen staat!

Groetjes

Jessie

Jessie
26-5-2007
 Meld misbruik30-1-2007 15:40:45

Klein foutje gemaakt, het is vakantiereiswijzer.nl

groetjes

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik30-1-2007 16:46:23

dag Klara

Helaas helaas ik ben er zelf niet geweest maar een collega van mij is vorig jaar op huwelijksreis geweest naar One and Only Le Touessrok op Mauritius
Volgens hen was het er onvergetelijk, een ongekende luxe !
Ze zijn met Pegase gegaan omdat die veel korting geven voor de bruid en ja hoor inderdaad, eens zien op vakantiereiswijzer
T is wel 10 euro voor een glas wijn, peperduur dus....

Kies er een goed hotel uit hé
ik wou dat ik er nu op het strand lag :-)
Groetjes Christel

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik30-1-2007 16:50:35

Hallo,

Wij waren eerst van zin om naar Mauritius te gaan, maar de dame in het reisburo heeft ons van dat idee afgebracht. Een all-in zou daar in Mauritius minder zijn: minder goede kwaliteit van eten en drank (witte producten) aangelengd met water ... Half pension is dan weer zo belachtelijk duur, want ik hoorde van iemand dat ze voor een broodje en frisdrank 's middags €35 (!!!) betaalden. Echt om stijl van achterover te vallen, niet??
Ze zei dat het eerder een aanrader was in combinatie met een reis naar Sri Lanka en dan Vb 4 dagen op Mauritius blijven.

Het lijkt me anders idd een droombestemming voor een huwelijksreis: lekker genieten van elkaar.

Wij gaan nu naar Thailand. Even paradijslijke eilandjes, maar veel betaalbaarder (scheelt wel de helft!!). Kijk uit als je prijzen uitrekent naar Mauritius, want in de boeken staat meestal de vluchtprijs niet bijgerekend, ook dat loopt over de €1000pp op!!

Veel succes bij jullie zoektocht!!

Groetjes
Lies
070707

PS: Legends schijnt wel goed te zijn...

Klara
2-6-2007
 Meld misbruik30-1-2007 18:09:13

Hi,

alvast bedankt voor de reacties. Wij plannen onze trip naar mauritius als een verlenging van ons sportief verblijf in Ile de la réunion. Daar gaan we eerst een dikke week rondtrekken en dan uitblazen in Mauritius. We weten dus alleen niet zo goed welk hotel we moeten kiezen.

Klaar

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...