Terug naar overzicht
Hey Klaar,Je moet maar eens een keer gaan kijken op vankantiewijzer.nlDit is een site waar iedereen zijn beoordeling kan geven aan het hotel waar hij geweest is, hier kan je lezen wat de positieve punten, maar ook de negatieve punten van een hotel zijn. Veel kans dat ook het hotel van jouw keuze er al bij tussen staat!GroetjesJessie
Klein foutje gemaakt, het is vakantiereiswijzer.nlgroetjes
dag KlaraHelaas helaas ik ben er zelf niet geweest maar een collega van mij is vorig jaar op huwelijksreis geweest naar One and Only Le Touessrok op MauritiusVolgens hen was het er onvergetelijk, een ongekende luxe !Ze zijn met Pegase gegaan omdat die veel korting geven voor de bruid en ja hoor inderdaad, eens zien op vakantiereiswijzerT is wel 10 euro voor een glas wijn, peperduur dus....Kies er een goed hotel uit héik wou dat ik er nu op het strand lag :-)Groetjes Christel
Hallo,Wij waren eerst van zin om naar Mauritius te gaan, maar de dame in het reisburo heeft ons van dat idee afgebracht. Een all-in zou daar in Mauritius minder zijn: minder goede kwaliteit van eten en drank (witte producten) aangelengd met water ... Half pension is dan weer zo belachtelijk duur, want ik hoorde van iemand dat ze voor een broodje en frisdrank 's middags €35 (!!!) betaalden. Echt om stijl van achterover te vallen, niet??Ze zei dat het eerder een aanrader was in combinatie met een reis naar Sri Lanka en dan Vb 4 dagen op Mauritius blijven.Het lijkt me anders idd een droombestemming voor een huwelijksreis: lekker genieten van elkaar.Wij gaan nu naar Thailand. Even paradijslijke eilandjes, maar veel betaalbaarder (scheelt wel de helft!!). Kijk uit als je prijzen uitrekent naar Mauritius, want in de boeken staat meestal de vluchtprijs niet bijgerekend, ook dat loopt over de €1000pp op!!Veel succes bij jullie zoektocht!!GroetjesLies070707PS: Legends schijnt wel goed te zijn...
Hi,alvast bedankt voor de reacties. Wij plannen onze trip naar mauritius als een verlenging van ons sportief verblijf in Ile de la réunion. Daar gaan we eerst een dikke week rondtrekken en dan uitblazen in Mauritius. We weten dus alleen niet zo goed welk hotel we moeten kiezen.Klaar