Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enthousiasme :-)

  22-1-2015 17:47:00
Hallokes iedereen,
We zijn nu verloofd van eind November en trouwen 12maart2016. Het is nog zo ver maar ik ik heb er zoveel zin in. Onze locatie ligt al vast, maar ik wil zo graag alles plannen. Een catering, mijn kleed, decoratie, fotos, gewoon alles lijkt me leuk.
Eveneens wil ik dan ineens een kostenberekening maken, zodanig we dat ook weer weten.
Ben gewoon bang als ik ergens al achter ga horen of voor mijn jurk wil gaan kijken dat ze mij wat afwimpelen of zeggen dat ik wat te snel ben.

Maar bestaat er wel echt een wachttijd? Of moet ik me daar geen zorgen om maken?
Groetjes,
Kristin

Kristin
12-3-2016
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1781


Marc

 Meld misbruik22-1-2015 18:17:05

hoi Kirsten,

je zal zelf merken dat dit jaar voorbij gaat vliegen.
Hoe vroeger je bij sommige dingen bij bent, hoe meer keuze je nog hebt.
Locatie heb je al, volgende in het rijtje is dan fotograaf.
Neem gerust een kijkje op www.m-pictures.be of www.facebook.com/photographympictures en laat je overtuigen.
Mocht je interesse hebben, of een vrijblijvende offerte willen ontvangen, stuur even een mailtje naar info@m-pictures.be, en u krijgt binnen de 24 uren antwoord.
Heel het jaar door mooie kortingen tot 30 % , en u ontvangt altijd alle foto's in hoge resolutie op dvd, zonder logo of watermerk.
succes met de verdere voorbereidingen,
en misschien tot binnenkort,
mvg, Marc



Nicky
17-6-2016
 Meld misbruik22-1-2015 18:56:00

Aaaah, kben dus niet de enige die nu al aan het plannen is voor 2016 :-)
Ik moet nog 3 maand langer wachten tot de grote dag maar ook al een feestzaal vastgelegd en datum+uur gereserveerd in het gemeentehuis.
Catering zijn we ook al volop aan het zoeken en 1 van de traiteurs mailde ons terug dat hij al volzet was op onze dag. Dus ik denk dat je niet té vroeg kan zijn.

Voor echt een kleed te gaan passen vind ik het persoonlijk nog te vroeg, weet ook nog niet 100% wat ik wil, maar ben wel al volop aan het rondkijken. Hoe ze in de bruidwinkels reageren als je meer als een jaar op voorhand gaat kijken weet ik dus niet.

Veel plezier met het plannen.

Groetjes Nicky




Melissa
4-7-2015
 Meld misbruik22-1-2015 19:00:12

Hallo Kristin, proficiat met de verloving :)
De tijd vliegt inderdaad snel voorbij! Ik ben al bezig van april vorig jaar en trouw pas in juli. Ik ben natuurlijk iemand die graag alles op voorhand plan en niet teveel stress wil hebben tijdens de laatste maanden. De zaal en fotograaf zijn echt de belangrijkste dingen. Die heel snel op voorhand moeten afgesproken worden. Een kostenraming is mogelijk te geven, omdat elk feest anders is. Bij mij zal het ongeveer 15000 - 17000 € zijn. Maar dat kan bv bij een andere persoon maar 8000 -10000 € zijn of zelfs meer dan het mijne.
En de fotograaf die hierboven reclame maakt , is ook onze fotograaf! Een heel goede prijs, toffe persoon.. We kijken al uit naar de foto's die hij zal maken op onze mooie dag. Wat je trouwkleed betreft, ik heb de mijne bv besteld in juni vorig jaar. Dus ook ruim op tijd! Als je vragen hebt, stel ze gerust! Er zijn hier genoeg mensen die je kunnen helpen. Daarvoor is het forum hier fantastisch.

Groetjes Melissa



Shana
12-6-2015
 Meld misbruik22-1-2015 19:17:16

Je kan eigenlijk nooit vroeg genoeg beginnen met alles te plannen. Het kan maar al gepland zijn he! Dan moet je je er later geen zorgen meer over maken. En ook, sommige dingen moeten een tijd op voorhand vastgelegd worden omdat ze misschien anders al volzet zijn... Als je al gaat kijken voor een bruidsjurk dan gaan de verkoopsters zeker niet raar kijken. Als je weet dat voor sommige trouwjurken een levertijd van x aantal maand is... (op maat gemaakte). Veel succes met de planning en proficiat met je verloving!



Sanne
16-7-2016
 Meld misbruik22-1-2015 20:12:27

Hallo Kristin

Proficiat met de verloving, zo spannend hé! Wij trouwen ook pas in juli 2016, maar zijn al volop aan het plannen. Het leuke is dat we bij veel dingen onze eerste keuze hebben :-). Bij ons ligt de zaal, het hotel waar we nadien blijven overnachten en de kerk al vast. Ik denk dat het een goed idee is om zo snel mogelijk een kostenplaatje te maken, want we merken dat de kosten heel snel oplopen. Op deze manier kan je toch (proberen) binnen je budget te blijven. Veel succes en plezier met het plannen!

Groetjes
Sanne



kelly
20-5-2016
 Meld misbruik22-1-2015 20:37:32

Hoi kisten,

Wij trouwen pas in mei 2016 en zijn ook al vanalles aan het plannen en zijn nog maar 3 weken verloofd☺☺. Heb zelfs mijn kleed al gekocht. En ze kijken echt niet raar op in de winkel integendeel zelfs.



Jolien
24-9-2016
 Meld misbruik22-1-2015 22:02:12

Dag Kristin,

Ik deel je enthousiasme :-)
Wij zijn sinds eind september 2014 verloofd en plannen ons huwelijk pas op 24 september 2016 omdat we en groot deel van onze verbouwingen eerst nog willen afwerken.

Wij hebben ook al een optie op een zaal en 20 februari ga ik trouwjurken passen bij la sposa in Roeselare. De mensen waren zeer vriendelijk toen ik belde om een afspraak te maken maar zeiden wel dat er nog een volledig nieuwe collectie moet uitkomen. Toch laat ik de afspraak doorgaan want ik denk dat het een helse zoektocht zal worden om mijn ideale jurk te vinden ...

Groetjes
Jolien !



Kristin
12-3-2016
 Meld misbruik23-1-2015 7:33:33

Dank je wel allemaal voor jullie enthousiaste reacties ;-)
Dan ga ik alvast met plannen verder. Stilletjes aan een traiteur zoeken ook.
Bij het gemeentehuis migt de datum al vast en begin februari gaan we langs de kerk.
Aangezien ik te benieuwd ben ga ik ook eens horen voor een afspraak voor een kleed uit te zoeken.

Marc, bedankt voor je reactie. Bart heeft nu examen. Erna gaan we het samen bekijken. Je hoort nog van ons :-)

Verder, iedereen nog veel plezier met het plannen en geniet er van.

Groetjes,
Kristin



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik23-1-2015 10:04:09

Je bent heus niet alleen en bij mij is het nog eens stuk langer wachten, wij willen vooral eerst onze kindjes nog wat groter laten worden

Wij zijn nu 1,5 maand verloofd en ik heb mij toch ook al op de voorbereiding gestort. Wat ik al gedaan heb is de budgetplanning, een to do lijst opgesteld, een grove dagplanning opgemaakt, de dag van ons kerkelijk huwelijk ligt ook al vast (we gingen langs voor de doop van ons zoontje te regelen en hebben gelijk de datum voor ons huwelijk laten vastleggen), op de gemeente kunnen we blijkbaar nog niets vastleggen, pas eind dit jaar als ze hun agenda 2016 hebben. Ik ga dat wel eens navragen als ik volgende week mijn nieuwe pas ga halen. Ik heb al 4 feestlocaties bezocht, nog 1tje te doen en dan beslissen we (heb wel al een voorkeur). Aangezien ik de uitnodigingen zelf wil maken, ben ik wel al begonnen met het ontwerp. De teksten voor ons kerkelijk huwelijk heb ik ook al wat opgezocht. De kapper (aan huis) is ook al gevraagd en in de loop van deze maand zullen we de datum definitief vastleggen (ze had dit graag al zo vroeg op voorhand).

Ik kan alvast ook niet wachten om een kleed te gaan passen, ik probeer me nog wat in te houden, hopelijk tot de nieuwe collectie in oktober...

Ik vind het echt wel leuk al die voorbereidingen!



Helena

 Meld misbruik23-1-2015 10:13:02

Hallo Kristin,

Van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk!
Indien jullie nog op zoek zijn naar een geschikte fotograaf voor jullie dag neem dan gerust een kijkje op onze website www.helena-wouter.com of op onze fb pagina www.facebook.com/helenawouter .
We kijken er naar uit om jullie te ontmoeten en alles te weten te komen over jullie trouwplannen!
Al onze liefde
Helena & Wouter Photography



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik23-1-2015 18:19:14

Hey Kristin,

dikke proficiat! Ik kan je alleen maar aanraden om nu al te beginnen met plannen, een lange verlovingstijd helpt om de kosten te spreiden en met een minimum aan stress alles voor te bereiden :) zo ervaar ik het toch zelf



tessa
18-6-2016
 Meld misbruik23-1-2015 19:58:27

hier ook al veel gepland. wij trouwen pas juni 2016 en hebben ondertussen ook al onze zaal, gemeentehuis en ceremoniekapel, dj en fotograaf en kan niet wachten om de rest te plannen. Voordeel is inderdaad dat je de kosten kan verdelen en extra tijd hebt om ideetjes op te doen. Wij zijn ook pas van november pas verlooft maar voor sommige locaties hebben we toch al wat moeite moeten doen. Dus zeker nooit te vroeg om te starten met plannen :)



Kelly
18-8-2018
 Meld misbruik26-1-2015 19:31:06

Hier trouwen we pas 18/8/2018,

dit is voor ons een speciale datum.

ook al is het nog 3,5 jaar zaterdag gaan we een eerste trouwlocatie bekijken.

ik vergelijk graag en beslist niet graag direct.

heel wat dingen hebben wij al gevonden waarvan we overtuigd zijn dat we willen.

En binnenkort ga ik ook beginnen met bruidswinkels afgaan.

zo heb ik genoeg tijd en ondertussen kunnen we doelsparen doen...

jaja zo 1 dag brengt veel met zich mee.

succes alvast

groetjes




Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik26-1-2015 21:12:24

Kelly, ga jij dan al kleedjes passen? Ik sta ook zo te popelen om te passen, maar ergens wil ik mij toch nog wat inhouden tot de nieuwe collectie..



lynn
16-9-2016
 Meld misbruik25-3-2015 17:13:05

Proficiat met jullie verloving :D

Wij trouwen 16september2016 en we hebben ook al groot deels van de dag/avond..
zaal al besproken, stadhuis ook, fotograaf want je moe er vroeg bij zijn voor een goeie..
wie we vragen ook..van ons is het een domein ook met hotel dus onze suite is ook al besproken enkel nog vast zetten voor genodigden die van ver komen.
'to do' list ook al gemaakt.. budgetplan opgesteld :D
bedankingskaartjes me foto via fotograaf..bedankingsjus van de avond al in gedachten, kindermeisjes..
voor kledij gaen we maar tegn eind dit jaar gaen kijkn en zoeken maar toch is de drang er voor binnen te gaen.
we moeten nog veel plannen maar hebben nog tijd :D

Veel succes alvast.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...