Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De outfit van mijn moeder

  21-1-2015 20:29:17
Dag allemaal,


Wij trouwen op 30 mei dit jaar en dus zijn de voorbereidingen aan de gang.

Ik had graag jullie mening gehad over de outfit die mijn moeder voor zichzelf heeft uitgekozen (nog niet gekocht) voor mijn huwelijk. Mijn moeder heeft gekozen voor volgende outfit:

http://www.bruidsparadijs.be/media/3264/1154.1_Product....

Maar waarbij ze de top zou vervangen door deze (met een accent in lichtgrijs in lijn met de rok/broek ipv bruin):

http://www.miamonta.be/upload/suitekledij3/nieuw%20oasi...


Wat denken jullie hiervan als outfit voor de moeder van de bruid? Gepast?

Alvast bedankt voor jullie mening,
Hannah

vsfd
30-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 1964


Nele
15-5-2015
 Meld misbruik21-1-2015 20:38:25

ieders mening is anders uiteraard, maar ik zou het zelf niet zo leuk vinden mocht mijn moeder of schoonmoeder zo'n outfit dragen aangezien het nogal "trouwkleedachtig" is, en het niet de bedoeling is dat zij met de aandacht gaan lopen op jullie dag.

Maar zoals ik begonnen ben, ieders mening zal hier uiteraard anders in zijn...



Jolien
1-7-2016
 Meld misbruik21-1-2015 21:15:52

Als je er zelf geen probleem mee hebt, kan je het je moeder laten dragen.
Persoonlijk vind ik dit wel heel erg op een trouwkleed lijken en zou ik liever niet hebben dat er iemand daarin opdaagt op ons huwelijk...



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik21-1-2015 22:17:01

De andere gasten zullen toch wel weten wie 't echte feestvarken is?

Ik snap de twijfel, maar voor mij trok mijn moeder - of gelijk wie - gelijk wat aan op mijn trouw. Het was onze dag, iedereen wist wie 't feestvarken was en wat de rest aanhad ... I didn't care.
Dus ook niet als ze met een half trouwensemble waren afgekomen.

Is 't onderstuk overigens een broek? Of een rok?



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik21-1-2015 22:21:35

Ik deel een beetje de mening van de eerste 2 reacties.



Nele
15-5-2015
 Meld misbruik21-1-2015 22:34:25

Het onderstuk is een rok, met klein sleepje. Ik heb dat ensemble ook zelf gespot tijdens mijn zoektocht naar een trouwjurk...



bjorn
10-7-2015
 Meld misbruik22-1-2015 0:52:45

zelf zou ik het niet erg vinden als mijn mama daarin zou opdagen want je kan nog steeds de jurk een beetje laten aanpassen inkorten indien nodig dan lijkt het niet op een trouwjurk maar ieder zijn mening natuurlijk dames.......



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik22-1-2015 6:37:35

Ik deel bovenstaande meningen, het is iets te veel een trouwkleed vind ik om als moeder van de bruid te dragen. Met een broek eronder zou het misschien nog beter meevallen.
groetjes



sandra
23-5-2015
 Meld misbruik22-1-2015 7:21:41

Ik zou het echt niet appreciëren..



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik22-1-2015 7:34:33

Ik deel de mening van Kiekske in dit :)
Het is jouw trouw en de mensen weten dat ook.
Van mij mag ook iedereen aantrekken waar hij/zij zin in heeft.

Ik denk dat je best je eigen gevoel volgt in dit...



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik22-1-2015 9:05:22

Dit was oa mijn keuze voor mezelf



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik22-1-2015 9:49:53

Ik vind het gewoonweg niet zo super mooi....

Ik weet niet welke maat je mama heeft, maar ze kan beter naar een betere boetiek gaan (wellens in Herentals vb)
Waar ze een chique kleedje kan kopen, waar ze in kan stralen en wat ze nog kan afdragen!
Onlangs was ik getuigen van een bruiloft en we zijn allemaal gaan shoppen bij Wellens. Vooral de mama van de bruidegom is met enorm veel pluimen gaan lopen.
Ik zou nooit zo iets typisch suite kopen. Dat mag mijn mama ook niet ;-)



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik22-1-2015 9:53:55

Ik begrijp de gedeelde meningen.

Persoonlijk vind ik ook dat iedereen zijn eigen keuze moet maken, maar langs de andere kant denk ik ook dat mijn mama zoiets niet zou kiezen...

Het feit dat je als bruid zelf deze vraag stelt, lijkt er volgens mij wel op te wijzen je zelf twijfelt. En dus misschien liever zou willen dat je mama iets anders kiest... Het is belangrijk dat alle je belangrijke mensen die dag zich goed voelen, maar jij moet nog meer goed voelen.
Ik weet niet welke relatie je met je mama hebt, maar in jouw plaats zou ik mijn gevoel toch even op een rustige manier delen met haar. Misschien denkt jouw mama dat ze zoiets 'moet' dragen...

Enfin veel succes!





Lindy
11-6-2016
 Meld misbruik22-1-2015 11:20:07

Ik zou in jouw plaats mijn hart volgen.
Wil je liever niet dat ze dit draagt, dan zou ik haar dit gewoon zeggen. klinkt het niet dan botst het maar. Maar op de dag zelf wil je je toch de hele dag goed voelen en je niet de hele dag storen aan verschillende dingen. Het is per slot van rekening jullie dag he!
Veel succes ermee...



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik22-1-2015 13:27:43

Aangezien "Kiekske" en ik met een week verschil gehuwd zijn vorig jaar deel ik ook haar mening hierin. Zolang het deftig is en niet ordinair zou ik daar niet over vallen. Op ons huwelijk was er zelfs iemand in een wit jurkje, wat ik mij echt niet aantrok want iedereen wist en zag dat ik wel degelijk de bruid was. Het is een fantastische dag waar ik met een big smile op terugkijk maar die dag wordt ook op sommige vlakken véél te véél overroepen



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik22-1-2015 17:33:23

Misschien kijkt je mama al heeel lang uit naar deze dag om eindelijk es iets "suite" te dragen. Ik denk als je mama dit zelf gekozen heeft dat ze dit dan ook heel graag ziet en ze zal stralen op alle foto's . Dat jij de bruid bent zal iederen zowieso wel merken er zal niemand twijfelen. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich goed voelt op deze dag en zonder zorgen kan genieten. Weet dat als je nu zegt aan je mama dat je dit niet mooi vind dat het heeel lang kan duren eer ze iets vind waar ze zich opnieuw goed in voelt en dat het zou kunnen dat ze het heel lang jammer zal vinden dat ze haar eerste keuze opzij heeft moeten zetten voor jouw.... ik snap je langs de ene kant wel maar aan de andere kant vind ik dat je iedereen vrij moet laten . Dit is nog altijd beter dan jeans en pulleke toch? :-) Veel veel veel succes !



Shana
12-6-2015
 Meld misbruik22-1-2015 19:23:36

Ik persoonlijk zou er geen enkel probleem mee hebben... Als je mama er haar goed in voelt en het past haar mooi aan, waarom dan niet? Anders moet ze misschien nog iets dragen waar ze haar niet goed in voelt... En dat is toch niet de bedoeling? Iedereen zal duidelijk zien dat jij het bruidje bent he! Voor je mama is het ook een belangrijke dag, zij mag toch ook stralen?



Talia
18-6-2016
 Meld misbruik22-1-2015 21:13:34

Ik vind het een mooi kleed en zie het probleem niet.
Ik ben naar 2 huwelijken geweest waarbij de mama en schoonmama ook in zo'n lange avondjurken waren. De dichte familie zag er daar allemaal chique uit, maar "de mooiste" op die dag was toch nog steeds de bruid. Iedereen is toch vooral onder de indruk van de bruid, de rest hun kledij neemt dat niet weg.
Als zij dat graag ziet, zou ik daar niet mee inzitten.



inez

 Meld misbruik9-2-2015 16:40:06

Ik zou dit heel erg vinden als mijn moeder of anderen dit zou dragen. Als jij dit ook vindt, zou ik het met haar bespreken en samen een mooie feestoutfit zoeken.



Nathalie
30-5-2015
 Meld misbruik16-2-2015 21:19:39

Ik zou dat absoluut niet fijn vinden!!! En hé wij trouwen op dezelfde dag!!!😍😍



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...