Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen

  20-1-2015 20:37:44
Hallo allemaal!

Ondertussen ben ik zelf al een tijdje getrouwd maar heb ik nu de eer om met iemand anders op vrijgezellen te gaan.
We zijn volop aan het brainstormen maar vinden niet gemakkelijk ideeën.
Wat hebben jullie zoal gedaan?

Heeft er iemand toevallig een goede tip voor een 'dansles' of iets in die aard?

Alvast bedankt!!!

Groetjes

Deborah
9-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1540


Naomi
8-8-2015
 Meld misbruik20-1-2015 21:13:13

Een burlesque workshop? Zelf nog niet gedaan maar een vriendin van mij heeft dat afgelopen weekend op een vrijgezellen gedaan en was leuk blijkbaar en de meiden hebben goed gelachen :-). Als je wil kan ik haar wel om meer info vragen?



Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik20-1-2015 22:26:41

Dat mag altijd. Bedankt!!



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik21-1-2015 9:49:39

wij hebben een verwendag georganiseerd voor onze vriendin vorig jaar. We zijn eerst een uur zumbales gaan volgen met een zeer toffe lesgeefster , in het uurke dat we weg waren hebben ze mijn huis omgevormd tot een heus schoonheidsinstituut , er waren twee kapsters, een nagelstyliste en een make up dame. Met veel cava en hapjes hebben we met een doorschuifsysteem iedereen laten opmaken om daarna met de hele groep uit eten te gaan. was fun fun fun!!!

alvast heel veel succes!!!




Kelly
17-5-2015
 Meld misbruik21-1-2015 11:59:02

Hier geen danslessen of paaldansen of burlesque toestanden....
Wij beginnen met te gaan shoppen, dan hebben we een sauna afgehuurd waar we elk ook een massage krijgen....
Daarna worden onze haren en make-up gedaan (zal nodig zijn na de sauna)
We doen iets mooi aan en gaan dan lekker gaan eten, om af te sluiten met een cocktailbar... Lijkt me zalig.
Alleszins geen zatte toestanden of verkleedpartijen met allerlei opdrachtjes.
Heb ik al eens moeten doen voor vrijgezellen van een vriendin en was echt niet aan mij besteed dergelijke toestanden.
Als ik sommige van mijn familieleden bezig hoor willen ze er ook zoiets van maken en zeggen ze dat ik dat niets te organiseren/beslissen heb maar dan moet je ook niet het omgekeerde gaan doen van wat de bruid wenst....



Karen
20-6-2015
 Meld misbruik21-1-2015 12:33:14

Wij zijn ooit al voor een vrijgezellen gaan paaldansen en gaan summo worstelen. Dat was allebei suuuper leuk.



Kim
27-6-2015
 Meld misbruik21-1-2015 13:16:42

Als getuige van mijn vriendin regelde ik een toerke op een vespa met picknick in de voormiddag, in de namiddag zijn we naar de wellness geweest. Heel tof! :)



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik21-1-2015 19:22:51

Mijn vriendinnen hadden voor mij een heel weekendje weg gepland. Ze zijn mij vrijdagavond komen ophalen thuis en ze hadden een villa met wellness gehuurd voor het weekend in de buurt van Sint-Truiden. Eerste avond was rustig, ze hadden een spel in elkaar gestoken met vragen over ons en ze hadden zelf een themaliedje gemaakt voor het weekend (erg grappig om hen dat te horen zingen). Erna hebben we heerlijk kunnen genieten van de sauna en de jacuzzi tot in de late uurtjes. Volgende dag, na een lekker ontbijt, eerst een stadsspel gedaan, terrasje gedaan 's middags en in de namiddag naar een wijndegustatie op een wijndomein. Erg fijn! 's Avonds zijn we met z'n allen gaan uit eten en erna een stapje in de wereld gezet in Sint-Truiden. Geen vervelende opdrachten, gewoon fijn samen zot doen met vriendinnen. Zondag was nog een heerlijke relax-dag en in de late namiddag zijn we dan terug naar huis gekomen. Top weekend!



Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik22-1-2015 19:47:49

Hoi joke!

Lijkt hééél leuk!
Mag ik vragen waar jullie zijn gaan relaxen?

Alvast mercikes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...