Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Shoppen bruidsmeisjes

  19-1-2015 15:56:00
Hey hey,

ik ben op zoek naar enkele tips wat de kleedjes vd bruidsmeisjes betreft!
Ik heb 8 vriendinnen die zullen meegaan als bruidsmeisjes.

Ze kiezen zelf welk model kleedje en dergelijke ze willen aandoen (ik vind het vooral belangrijk dat ze zich goed voelen in hun kleedjes), maar ze doen het wel allemaal in dezelfde kleuren.
De Volkswagen busjes waarin we rijden zijn blauw en groen, dus de kleedjes van de meisjes gaan ook allemaal blauw en groen zijn (ze mogen zelf kiezen welke tinten: pastel, fel, ...) als het maar blauw of groen is.

We hebben ook 2 zaterdagen geprikt waarop we met z'n allen gaan shoppen (ik mag gewoon mee om te kijken, tof tof :-D).
Nu is de vraag: welke winkels zouden jullie ons aanraden om zeker te doen?

Regio is niet zoooo belangrijk, dichtbij is natuurlijk handig. Maar we willen er ook best een stukje voor rijden.
(we vertrekken vanuit Heist-op-den-Berg, zijnde: de Antwerpse kempen ;)).

Alvast heel erg bedankt voor jullie tips!

Lizzy

Lizzy
6-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1618


Kelly
22-8-2015
 Meld misbruik19-1-2015 17:03:08

Wij gaan zaterdag winkelen met de getuigen en mama's. Onze kleur is blauw. Ze mogen ook kiezen welke tinten blauw. Wij gaan alvast eens kijken in P&C (hebben ze in antwerpen, in wijnegem shoppingcenter,...), anne-sophie (brasschaat) is ook veel keuze maar wel veel kleine maatjes. Wij zijn dit weekend bij bruidshuis Jagré (deurne) geweest om mijn schoenen te kopen. Daar hadden ze ook veel keuze voor de suite en ook betaalbaar :-).

Groetjes Kelly



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik19-1-2015 20:28:17

Ik zou ook zeggen P&C en jagre of anne sophie in brasschaat. Mooie winkels met mooie kleding.
groetjes



Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik16-2-2015 16:51:13

Als ik de site bij Ann Sophie kijk weet ik het zo niet goed eerlijk gezegd.
Zijn vaak wat 'over the top' precies.
Maar ... we gaan wel kijken.
Heb ze even gebeld met de vraag of we met zoveel dames tegelijk mogen binnenvallen en dat bleek niet meteen een probleem te zijn.

P&C is idd mss ook nog wel een optie.
Ben je ondertussen daar al langs geweest Kelly?
Indien ja, hoe was het? :)

Heel erg bedankt voor de tips trouwens!

Groetjes
Lizzy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...