Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke schoenen en handtas?

  19-1-2015 13:12:34
Ik ben op zoek naar leuke oudroze/zalmkleurige pumps. Iemand ideeën waar ik er kan kopen? Nemen jullie een handtas mee?

Lindsey
24-4-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1156


Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik19-1-2015 13:27:39

Ik heb mijn oud-roze pumps vorig jaar al gekocht in een winkeltje 'op den bots' en heb er onmiddellijk een bijpassende hanstas bijgekocht.
Waar kan ik je dus niet meer vertellen, maar ik denk dat als je nu in de 'gewone' schoenwinkels gaat kijken, je er wel moet vinden, want de communies en lentefeesten komen er dan aan, en zal je wel van die zachte kleuren vinden, denk ik.

Ik vond toch dat ik zeker voor in de loop van de dag een handtas moest hebben. Misschien niet tijdens de plechtigheden, maar zo onderweg naar foto's en dan naar de feestzaal...

Succes!




Shana
12-6-2015
 Meld misbruik19-1-2015 13:42:23

Normaal gezien zou je dat moeten vinden bij Tamaris eens dat de lentecollectie eraan komt :)
Voor het handtasje: het lijkt me handig om dat gewoon mee te geven aan de ceremoniemeester (als je dat hebt) of bv aan iemand uit de suite, die het gerief gewoon in haar handtasje bijstopt.



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik19-1-2015 16:08:24

Ik zou ook zeggen een gewone schoenenwinkel met ruim aanbod en keuze.
Een handtasje had ik voor 's avonds. Gewoon om iets in te kunnen stoppen en mee te kunnen nemen (bv handig als je eens naar toilet gaat in de feestzaal dat je niet steeds bij iemand moet gaan om je lipstick even te vragen uit haar handtas, maar dat je dat zelf bij je hebt). Overdag zat alles in de handtas van mijn mama of schoonmama.



carmen
18-4-2015
 Meld misbruik19-1-2015 22:22:26

in Bultino in dendermonde zeer veel keuze!



Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik23-1-2015 22:17:25

Dag Carmen

Ik heb mijn schoenen ook in een gewone schoenenwinkel gekocht. Kleur is nog altijd mode, dus kan geen probleem zijn.
Wat de handtas betreft; het is volgens de etiquette/traditie "not done" om als bruid een handtas bij te hebben. Een horloge trouwens ook. Je hebt een hele suite om je alles wat je nodig hebt aan te geven. Dit kan je wat vergelijken met het hof. Ik vond dit wel een coole visie en iK heb alles aan mijn getuigen gegeven en dit was een hele vrijheid. Je hebt je bruidsboeket al en bent heel de tijd druk in de weer.
Natuurlijk doe je wat je wil. Ik wou je even de info meegeven. Daarvoor zijn we hier hé! ;-)
Veel succes met de voorbereidingen!

Pascale



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik26-1-2015 9:04:57

Ja, tijdens de ceremonie kan ik die etiquette wel begrijpen, maar zo voor de rest van de dag en avond, heb ik toch liever alles bij mij Ik heb nogal graag alles in mijn handen
En het was een goed excuus om een nieuwe handtas te kopen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...