Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cabrio en kapsel

29-1-2007 20:19:18
Hey bruidjes,

Wij trouwen in een cabrio en zullen vooraan zitten, omdat je er maar met twee in kan. Ik ben wel wat bang dat er tegen dat we in het gemeentehuis of de kerk aankomen, niets meer overblijft van mijn kapsel. Heeft iemand daar ervaring mee? Verknoeid een cabrio je haar of valt dat nogal mee? En kan ik iets doen om dat te voorkomen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Kirsten
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 330

Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik30-1-2007 9:31:43

Hey Kirsten,

het feit dat je vooraan zit is al een groot voordeel (achteraan in een cabrio is er nl véél meer wind). Je zit dan onmiddellijk achter glas en normaal gezien is er achter jullie ook een scherm dat de wind tegenhoudt. Ik denk niet dat je kapsel in de problemen zal komen, maar vraag toch eens na of er een scherm in de auto is, want dat doet veel!

groetjes,
Astrid
08.09.2007

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik30-1-2007 10:22:06

Hey Astrid,

Bedankt voor je reactie. Er is geen scherm achteraan.

Kirsten

davida
8-9-2006
 Meld misbruik30-1-2007 17:01:48

hey

wij zaten ook open en bloot en er was redelijk veel wind maar mijn kapsel heeft geen vin verroerd ik had er s nachts meegeslapen en de volgende dag nog mee rondgelopen het zat echt heel strak en er zat veel lak op.

grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...