Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mening gevraagd

  18-1-2015 19:09:20
Ik heb mijn grootvader zijn trouwkostuum geërfd.
Echter toen ik dit melde aan familie leden en kennissen kreeg ik gemende reacties.
Is dit 'not done' om het zo te zeggen?
dat dit lijkt op goedkoop een kostuum herbruiken,
of vinden jullie eerder dat dit een eerbetoon is naar mijn grootvader?
Dank bij voorbaat voor jullie reacties

Joris
19-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1311


Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik18-1-2015 19:15:49

Ik vind het best wel een eerbetoon, maar misschien kun je er iets mee doen om er toch je persoonlijke toets in te steken!

Veel succes alvast!



Steven
22-8-2015
 Meld misbruik18-1-2015 19:28:30

als jij een goede band met je grootvader hebt/had (want erven van wil niet altijd zeggen dat hij er niet meer is) en jij hebt het idee dat je door het dragen van dat kostuum je grootvader toch er een beetje bij hebt/ je grootvader hier een plezier mee doet moet je dat zeker doen! Je kan eventueel het ook een beetje opsmukken met persoonlijke accessoires of bv. alleen de vest aandoen ofzo... Doe vooral waar je jezelf het beste bij voelt!



Sophie
29-8-2015
 Meld misbruik18-1-2015 19:39:20

Ik vind het ook eerder een eerbetoon. Als jij dat kostuum van je grootvader gekregen hebt, zal hij dat niet enkel gedaan hebben om jou aan een gratis kostuum te helpen. Als jij je goed voelt bij dat kostuum, mag je dat zeker en vast dragen!



Nele
15-5-2015
 Meld misbruik18-1-2015 21:34:28

Persoonlijk vind ik het ook een heel mooi eerbetoon.
Je brengt zowiezo een eigen toets geven aan het kostuum door je hemd, accessoires... maar je grootvader zal ongetwijfeld heel dicht bij jou zijn die dag.
Koesteren en stralen zou ik zo zeggen !



LB.

 Meld misbruik18-1-2015 21:36:08

Belangrijkste is wel dat het kostuum een beetje past. Eventueel laten aanpassen zodat het past. En of de snit een beetje eigentijds is. Oude kostuums zijn veelal redelijk los ... wijd ... gesneden



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik19-1-2015 7:43:12

Ik volg Nele hier helemaal in.
Als eerbetoon aan je grootvader kan dit tellen!
Ik zou er inderdaad wel een 'personal-touch' aan geven, maar het idee vind ik prachtig.

Doen dus!

Succes ermee!




Katrien
2-5-2015
 Meld misbruik19-1-2015 15:12:05

Ik vind dit super :)

Wel inderdaad beetje laten aanpassen zodat het goed past maar als je het een mooi pak vind en je daardoor je grootvader er mee bij hebt :) toch mooi



Valerie
25-11-2017
 Meld misbruik19-1-2015 15:19:21

Super. zeker een eerbetoon


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info