Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ons verhaal ... :-(

  17-1-2015 13:38:55
Hoewel ik dit al meer dan een jaar belooft had hier neer te zetten is het er nog steeds niet van gekomen ... ons huwelijk was dan ook niets van wat we ervan verwacht hadden.
Maar omdat ik sommige mensen ons verhaal had beloofd met alle mooie momenten zet ik het hier dan toch neer.

Enkele weken voor ons huwelijk begon mijn moeder, met wie we samen in een kangoeroe woning woonden , ineens met serieuze pesterijen tov mijn verloofde ... koken voor iedereen behalve voor hem als we beiden hadden gewerkt de was (het was haar wasmachine en we mochten er niet aankomen omdat ze dacht dat wij het stuk zouden maken) voor iedereen doen behalve voor hem enz hem verbaal constant aanvallen ... ook ruzie stoken tussen hem en mij was er dagelijks bij. Ik zat constant tussen 2 vuren maar ben toch altijd consequent voor mijn verloofde blijven kiezen. Een week voor het huwelijk was het dan onze vrijgezellenavond en toen we (aangeschoten ) thuis kwamen hadden mijn verloofde en ik wat woorden. Mijn moeder kwam ertussen en blaadje alles op waardoor mijn verloofde (die anders nooit agressief uit de hoek komt) uit frustratie op het aanrecht had geslagen en zn hand dus heft gebroken. Een dag later bleek dat mn moeder tegen iedereen is gaan verkondigen dat hij haar ook had geslagen wat dus echt niet waar was (ik was er gans de tijd bij en mijn "bruidsmeisj"/ beste vriendin ook.)
toen heeft ze een week alles gedaan om ruzie te maken maar toen ze dus besefte dat dit niet lukte heeft ze dan maar heel veel mensen voor ons avond feest beginnen uitnodigen .
Door al die stress voor het huwelijk hadden we er eigenlijk geen zin meer in maar we wilden een duidelijk signaal geven dat er niemand tussen ons zou komen en 24augustus 2013 zijn we dan toch getrouwd.
s ochtends kwam de kapper en bleek dat mijn vriendin die de make up ging doen ons liet stikken dus onze haren allemaal mooi maar de make up moesten we dus onverwacht en zonder voorbereiding zelf doen.
Dan districtshuis van Wilrijk waar het heel leuk en los was van sfeer en heel de familie en veel vrienden waren er aan al direct :-) ...
Tegen de middag was het dan een luxe BBQ en het eten was heel lekker en prijs kwaliteit heel goed het eten en het feest was in het gildenhuis in reetje en deze zaal was heel gezellig. En we hadden ze mooi laten aankleden.
Door het slechte weer was wel al voor het avondfeest begon de onderste boord van mn jurk al helemaal zwart Door de schoenen van de mensen :-(.
Verder op het avondfeest was er dus veel meer volk dan wij hadden uitgenodigd ... zeker 30man ... De dj was wel heel goed en de sfeer zat wel goed maat ik was zo gefrustreerd dat ik er niet meer van kon genieten ... er was ook zo veel volk dat we mss met de helft van de mensen hebben kunnen praten ...

Na dit hele gebeuren zijn we dan naar sint niklaas gaan wonen om afstand te creëren met mn moeder en terug een gezin te vormen met ons 4tjes (we hebben 2 dochters)
Na deze verschrikkelijke dag hebben we dus besloten om ons huwelijk over te doen :-) ... maar helemaal anders ... Wanneer we 5 jaar voor de wet getrouwd zijn doen we een viering en zal het vele kleiner en intiemer zijn ... met hetzelfde budget maar maximaal 50man vele intiemer en chiquer... Dus 24 augustus 2018 word onze dag !!!

Jasmijn
24-8-2018
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2192


Melissa
4-7-2015
 Meld misbruik17-1-2015 18:16:08

Jammer dat mensen zo soms kunnen zijn, zeker als het familie is. Ik heb een schoonmoeder die zich spijtig genoeg met alles moeit! Maar goed dat je wat afstand genomen hebt, zo kunnen jullie genieten van jullie gezinnetje! En proficiat met de beslissing dat jullie het opnieuw gaan overdoen.

Groetjes



Christ

 Meld misbruik18-1-2015 13:17:30

Wat een verhaal, maar met een leuk einde, goeie vooruitzichten... en wellicht zoals ze vaak zeggen: je komt er sterker uit! SAMEN!





Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik19-1-2015 7:52:38

Ja, amai...

Ik kan alleen maar zeggen: jullie hebben blijkbaar een toprelatie! Het feit dat jullie na deze slechte ervaringen dan toch hebben doorgezet en nu zelfs nog eens alles willen overdoen toont alleen maar dat jullie 2 sterke mensen zijn, die voor elkaar willen vechten!

Heel blij voor jullie volgende stap!




Jasmijn
24-8-2018
 Meld misbruik20-1-2015 20:41:59

Wij hebben inderdaad een hele sterke relatie ... en zijn hier zelfs nog sterker uitgekomen .
Mijn man ik zijn niet alleen een koppel, wij zijn ook echt beste vrienden !
We zijn zelfs terug aan het studeren om samen later een zelfstandige zaak te kunnen starten. Ik de theoretische kant , hij start ik september met de praktische kant ...
We zijn nu ook terug echt gelukkig en zijn echt 100% zeker dat we met elkaar verder willen en dit willen we dan ook aan onze naasten tonen op onze 5de huwelijksverjaardag :-)

En trouwens bedankt voor jullie reacties ... ik heb nu wel het gevoel dat het door alles hier eens neer te schrijven eindelijk wat kan loslaten en achter me kan laten, en. Leuke reacties zijn dan altijd wel tof :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info