Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite

  29-1-2007 18:46:07
Ik heb deze vraag nog maar pas gesteld, maar vermits ik het dringend nodig heb...(dag lijkt plots heel dicht bij)
Weten jullie hoe zit het met de volgorde van de suite naar het gemeentehuis en van het gemaantehuis naar de kerk? Ik had het hier al eens gelezen, en opgeslagen.

Groetjes

Patricia
17-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 927


bieke
18-5-2007
 Meld misbruik29-1-2007 21:08:13

Hey

ik weet niet of je het magazine "Bruid" hebt, maar daar staat de volgorde in op p 266. Als je dat tijdschrift niet hebt, laat t dan maar even terug weten, dan typ ik het wel eventjes over hier.
kwestie van wat typwerk te besparen als je het boek wel hebt hè.

groetjes
Bieke



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik29-1-2007 22:04:44

Heyla,

Ik heb magazine bruid niet... zie je het zitten om het toch even uit te tikken. zit ook met dat vraagje... Mercikes!
Jotje



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik29-1-2007 22:18:17

allé vooruit.
k zal m'n vingerkes eens smeren:

offciële bruidsstoet:
naar het gemeentehuis:
auto 1 getuige van bruidegom met partner
auto 2 getuige van bruid met partner
auto 3 vader van buidegom met moeder van bruid
auto 4 bruidegom met moeder
auto 5 bruid met haar vader en bruidskindjes
aan het gemeentehuis vertrekt de stoet in omgekeerde volgorde. De bruid met haar vader stappen eerst in, dus auto 5 wordt auto 1 enz. JE moet elkaar dan wel voorbijsteken, om op dezelfde manier aan te komen als in het gemeentehuis (zie stoet boven). Van de kerk wegrijden gebeurt dan zo:
auto 1 bruidspaar met kindjes
auto 2 ouders bruid
auto 3 ouders bruidegom
auto 4 getuigen bruid
auto 5 getuigen bruidegom
vrouwen zitten altijd rechts, mannen achter de chauffeur.

Maar ja, zo is het officieel, maar daarom moet je het zo niet doen hè. Wij doen het namelijk helemaal anders dus... zo zie je maar... je moet doen waar je je goed bij voelt hè.
Ik vond het bv. leuker dat de hele suite eerst buiten komt in de kerk en wij als allerlaatsten. Zo kan de suite mee genieten van dat moment en moeten ze niet achter ons in de kerk staan wachten een half uur tot alle felicitaties voorbij zijn.
Wij hebben het intussen ff allemaal op draaiboek gezet voor onszelf en ik moet zeggen dat het toch wel wat gemoedsrust geeft.

groetjes en succes ermee...
Bieke



tinneke
1-1-2007
 Meld misbruik31-1-2007 14:35:16

Hoi Bieke!

Vraagje: zie je het zitten om dat draaiboek eens door te sturen? Wij hebben ook geen zin in een klassieke suite.

Mijn schoonbroers hebben geen lief en ze willen niet samen gaan, of met een nicht ofzo. Ze wilden wel een (gewone) vriendin meebrengen, maar die moet van mijn schoonmoeder dan mee aan de eretafel zitten. Dat willen wij niet, want dan zitten er twee wildvreemde meisjes aan onze eretafel. Bovendien zullen die dan ook alletwee op onze fotoreportage staan en we kennen ze niet eens!!!

Weten jullie een andere manier om twee single mannen naar voren te laten gaan zonder dat ze zich "gay" voelen (want blijkbaar is dat ulder probleem)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...