Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis naar cuba?

  13-1-2015 12:45:26
Dag Dames en heren,

Ik denk dat we er eindelijk uit zijn en onze locatie voor op huwelijksreis te gaan gekozen hebben. het wordt Cuba!!
Is er iemand al eens geweest, of hebben jullie misschien goede tips voor ons wat zeker te doen en wat echt niet?
Via wat hebben jullie geboekt? Wij zouden een combinatie willen van natuur, cultuur en ontspanning. Hoelang raden jullie aan om te gaan? zijn 21 dagen te lang om te doen?

Alle tips en hulp is welkom!


Lorena
26-8-2017
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 956


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik13-1-2015 20:31:07

Wij willen ook naar Cuba gaan! Maar wel geen 21 dagen want zo lang kan ik de kinderen niet missen ;-)

Ik denk dat wij een 12 dagen gaan..

Maar als je geen kinderen hebt, zou ik dat zeker doen!



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik14-1-2015 6:55:20

Hey brenda, hebben jullie al eens gekeken naar de prijzen? Wat willen jullie precies gaan doen?



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik14-1-2015 22:27:34

Ik heb nog niet echt gekeken naar de prijzen doordat het voor ons nog even is vooraleer we huwen maar ik hoop dat we zoveel mogelijk kunnen bezichtigen doordat we maar een 12-tal dagen naar daar gaan..

Hebben jullie al prijzen en dergelijke?



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik15-1-2015 8:13:59

Wij komen rond de 1800 Euro uit per persoon voor 16 dagen rondtrekken + strandvakantie.



Justine
26-9-2015
 Meld misbruik18-1-2015 14:37:36

Een drietal jaar geleden zijn wij 3 weken geweest: een weekje strandvakantie in Varadero en daarna met de auto 2 weken rondgetrokken. Havana, Vinales, Trinidad, Santiago de Cuba en nog wat kleinere dorpjes ertussen. Het is zeker een aanrader! Wij hebben niets van tevoren geboekt (buiten de week ah strand) en steeds in de stad zelf in een Casa Particular gelogeerd die we daar tegen kwamen. Heel erg makkelijk, goedkoop en gezellig! Voor ons waren de twee weken te kort om alles te kunnen zien, dus 21 dagen is zeker niet teveel!



Lien
7-6-2014
 Meld misbruik20-1-2015 18:37:12

Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Cuba (2 weken resort in Royal Hicacos in Varadero) en steeds van daar uit excursies gedaan (Havana 2u rijden, Trinidad 4u rijden), maar achteraf bekeken is Cuba een land waar je beter een rondreis doet (Santiago, Trinidad, Havana, varkensbaai, etc.). De kans dat je nogmaals terug gaat is klein dus beter alles bezichtigen wat je wil doen, en binnen 5 jaar zal Cuba er trouwens al helemaal anders uitzien.

Zoals Justine hierboven zegt, zijn de kamers te huur bij particulieren zeer goed aangeduid en zeer goedkoop.

Echte luxe en huwelijksverwennerijen moet je naar mijn mening niet in Cuba verwachten (bij elke excursie bleken wij toch 1 van de betere resorts te hebben, en daar waren we aanvankelijk niet laaiend enthousiast over, maar als je de reizigers van andere hotels hoorde bleken die nog veel slechter te zitten; in de zin van het eten is niet te vreten dus we gaan elke dag uit eten - wij hebben dan maar onze culinaire standaarden verlaagd (wat zijn we toch verwend in België)).

Moest je toch voor een resort kiezen, lees dan zeer goed de beoordelingen op trip advisor!

PS: wij zijn in september geweest, regenseizoen, en dat is voor mij niet voor herhaling vatbaar wegens de hoge vochtigheidsgraad



Evelien
17-6-2016
 Meld misbruik23-10-2015 12:57:16

Lorena,
Ben je dan uiteindelijk naar Cuba geweest? Hoe was het? En wat was de kostprijs ongeveer?
Wij trouwen volgend jaar dezelfde periode en denken er ook aan om naar daar op huwelijksreis te gaan :).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums