Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitwerking thema

  13-1-2015 7:20:08
Ons thema is lente/groen. Onze save the date kaart had een afbeelding van een boom met onze initialen gekerfd in een hart erop. Voor onze uitnodigingen hebben we met groen en vlindertjes gewerkt. De namen van de tafels gaan bloemen zijn. Ik had gedacht om een boompje (voor bij een geboorte) te kopen in de ava en daar kaartjes met de namen per koppel en hun tafelnaam op te zetten. Maar de feestzaal zegt dat de gasten dan soms lang moeten zoeken naar hun kaartjes en het beter is om hen een gastenlijst te geven en losse kaartjes met de tafelnaam. Nu kan ik toch dat boompje niet uit mijn hoofd zetten. Dat maakt het thema meer compleet en dan komt de boom vd save the date kaart nog eens terug. Wat denken jullie? Mss kan ik de kaartjes alfabetisch hangen?

Astrid
18-4-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1230


Inge
22-8-2015
 Meld misbruik13-1-2015 7:54:44

Je zou bijvoorbeeld kunnen een grote boom maken, waar je eerst de namen van de bloemen inhangt (die de tafels representeren), en rond de namen van de bloemen hang je dan de namen van je gasten. Alles in 1 boompje. En dat boompje zet je ergens vooraan in de zaal zodat de gasten een overzicht hebben over de zaal.
Dan kan je op de tafels apart nog altijd een kleiner boompje zetten met de namen nog eens bij.

Om er nog meer structuur in te steken zou je onder de naam van de bloem die je in de grote boom hangt, nog een onderverdeling kunnen maken; bijvoorbeeld: Vergeet-me-nietje: Vrienden / Madeliefje: Familie /...
Zo kunnen ze heel snel hun tafel wel vinden denk ik ;)

Succes met je thema!

PS. Dit is een website waarop je de symbolische betekenis van bloemen kan vinden, altijd fijn dat er een betekenis achter je keuze zit :)
http://tomwesteneng.nl/bloemen.html




Lindy
11-6-2016
 Meld misbruik13-1-2015 9:37:51

Eerst en vooral : superleuk thema!!
Ik zou misschien op het boompje ook de onderverdeling maken van vrienden/familie bruid/familie bruidegom/collega's.... Zo vinden ze het sneller terug en dan misschien nog alfabetisch in die groepjes...
Ik denk dat het dan wel vlot verloopt :-) Succes ermee x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...