Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bestemming huwelijksreis?

  12-1-2015 9:14:47
Dag bruidjes
wij zijn nog op zoek naar onze ultieme droombestemming voor onze huwelijksreis deze zomer. We zouden graag nog eens ver gaan voor er misschien kindjes zijn volgend jaar. Ons eerste idee was: Nieuw-Zeeland maar die vliegtickets staan nog steeds rond de 1500 euro wat we wel wat veel vinden + 30 uur vliegen, ik weet niet of dat aan mij besteed is.
Het tweede idee is bijgevolg Afrika. Nu twijfelen we of we in Afrika geen georganiseerde reis zouden doen, voor veiligheid en annulatievoorwaarden, ed. Het vliegen naar Afrika is ook een stuk goedkoper en het leven ter plaatse waarschijnlijk ook. We zouden graag een goede combinatie hebben van natuur (een safari natuurlijk), cultuur en rust. Wat lijkt jullie de beste bestemming?
Zuid-Afrika, Tanzania, Kenia,... Op hoeveel schatten jullie zo'n reis voor 25 dagen?
of zouden jullie toch bij Nieuw-Zeeland blijven?
groetjes
Eileen

Eileen
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1212


Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik12-1-2015 18:08:02

Wij hebben een Safari geboekt in Tanzania voor 7n./8d. vol pension en verlenging met strandvakantie in Zanzibar all in-formule 7n./8d. Dit komt met vluchten inbegrepen op ongeveer €8.300 voor 2 personen. Veel geld, maar het is een droom dus hebben we het ervoor over 😊



Eileen
4-7-2015
 Meld misbruik12-1-2015 20:57:02

Dag Marisa

Via welke operator hebben jullie de reis/vluchten geboekt?
groetjes



Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik12-1-2015 22:15:34

We hebben alles geboekt via een Jetaircenter. Onze vluchten hebben ze vastgelegd bij KLM.



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik14-1-2015 10:52:43

Wij gaan naar Tanzania & Zanzibar, geregeld via Best of Tours. Vlucht viel qua prijs goed mee, al de rest is superduur. Zitten nu ook al aan 5000 eur voor 12 dagjes!

Nieuw-Zeeland is dan weer dure vlucht, maar ter plekke is het iets goedkoper dan bij ons. Je zou een campervan kunnen huren en zo van de ene plek naar de andere kunnen rijden, dat is de beste manier om NZ te verkennen. Op 25 dagen kun je beide eilanden doen, of kies er 1 en doe het wat relaxer.

NZ is best te bezoeken van december tot en met februari. Afrika kan het hele jaar door.

Succes!



Melanie
8-8-2015
 Meld misbruik14-1-2015 20:45:05

Wij gaan naar Zuid-Afrika. Het is een toer van 16 dagen met eigen wagen en safari inbegrepen voor 5500 euro. We hebben geboekt via reizennaarafrika.be



Sien
4-7-2015
 Meld misbruik23-2-2015 14:39:56

Hallo allemaal,

Wij zijn ook aan het kijken voor Tanzania - Zanzibar. Momenteel zitten we op een bedrag van 5000 euro pp. Dit vinden we toch iets te duur voor 2 weekjes.

Weetende dat we de 2de week slechts in een B&B zitten.

Marisa, welke verblijven gaan jullie dan juist doen?




Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik1-3-2015 20:04:20

Wij verblijven tijdens de safari in vol pension in verschillende lodges (lake duluti serena hotel, manyara serena lodge, serengeti sopa lodge, ngorongoro sopa lodge, tarangire sopa lodge) en de week zanzibar is all-in in hotel Dream Of Zanzibar. Het probleem bij Afrika is dat de prijs ook veel afhangt van je vliegtuigticket, hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper. Wij hebben ook nog een mooie korting gehad van 5% (op zo'n groot bedrag is dit al de moeite) doordat mijn verloofde bij stad Antwerpen werkt en dan nog het vroegboekvoordeel.
Maar het is nog altijd veel geld natuurlijk, dan hebben we nog onze inentingen en internationaal pasport niet meegerekend.



Karin
6-5-2015
 Meld misbruik23-4-2015 16:48:40

Hallo! Bij pluq.be bieden ze ook allerlei reizen aan, naar zowel Nieuw-Zeeland als Zuid-Afrika en Oeganda. De prijzen vallen wel mee. Zelf ben ik al een paar keer in Zuid-Afrika geweest, voor het gemak zou ik de huwelijksreis wel vooraf boeken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums