Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis met kinderen ...

  10-1-2015 8:16:31
Hallo

Onze kids zullen 7,5 en 3,5 jaar zijn wanneer we trouwen.
We hadden daarna graag een mooie reis gepland, met de kids.

Iemand een idee of tips qua locatie en dergelijke?
Bedankt!

Sarah
1-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1096


Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik10-1-2015 8:26:33

Ik veronderstel dat je graag niet zo ver vliegt? Wij hebben met de kindjes al Griekenland (Kos en Rhodos), Egypte (Taba) en Malta gedaan. Zeker Griekenland vond ik heel kindvriendelijk. Bij ons zijn de criteria telkens strand en cultuur en dat is overal al goed gelukt met onze bengels (nu 1 - 3 - 6 jaar).

Het beste hotel dat we gehad hebben is tot hier toe in Kos. We hadden een suite met privé zwembadje ze kwamen ook tot daar rond met de drank, kindjes sliepen apart (was een ommuurd 'huisje' met living, badkamer, dressing en aparte slaapkamer, op het terras ligstoelen, parasol, tafel, gewone stoelen, zitbanken)... Het eten was er zeer lekker en voor de kindjes was er een waterpark. Het ligt afgelegen, maar 't is een klein eiland en met de auto kan je overal naartoe.



Sarah
1-7-2017
 Meld misbruik10-1-2015 9:56:20

Hallo Leslie
Bedankt voor uw reactie.
Idd, niet te lang vliegen... Niet alleen voor de kids, maar ook voor mezelf :-)
Welk hotel was dat in Kos?



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik10-1-2015 17:15:43

Blue Lagoon Village. Mocht je het zien zitten om via Schiphol te reizen, 't is echt wel eens stuk goedkoper (voor alle vliegvakanties). Kan via arke.nl of via thomascook.nl. Sinds we dat weten gaan we altijd via daar en het was tot hier toe altijd 1/4de goedkoper voor ons, zowel in het hoogseizoen als er buiten. Je moet dan natuurlijk wel wat rijden, en de prijzen van de parking vallen goed mee.



Wendy
30-4-2015
 Meld misbruik14-1-2015 15:06:57

Wij gaan 4 dagen naar MoviePark. Verblijf allemaal betaald door onze getuige. Inkom is gratis want we gaan een abonnement nemen bij Bobbejaanland. Enkel het eten moeten wij nog betalen. Onze kindjes zijn dan 7jaar, 5jaar en 4jaar oud.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums