Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen in het buitenland

29-1-2007 16:05:56
Hallo,

Zijn er koppels die net zoals wij in het buitenland trouwen of getrouwd zijn. Wij trouwen eind dit jaar in Curaçao. De reacties moeten niet over Curaçao gaan het mag ook over andere landen gaan.

Mercikes

veerle
24-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 663

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik29-1-2007 16:34:15

Hi Veerle,

Dat moet echt super zijn om op Curaçoa te trouwen!!!
Veel plezier!!!
Groetjes,
Véro

janssens
28-7-2007
 Meld misbruik29-1-2007 19:47:01

Hallo Veerle,

wij trouwen 27.07.07 te Zwitserland waar we tegen dan ongeveer 2 jaar wonen! Heel leuk want niet iedereen van de familie heeft 'ons stekje' al gezien. Ook al onze belgische vrienden komen naar hier!
Heel veel plezier voor jullie exotische huwelijk!
jorien

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik31-1-2007 14:39:28

Wij geven een feest in Marokko. Het officiële huwelijk wordt wel in België voltrokken. Daarna voor de Belgische familie een feest en een week later een Marokkaans feest.

Komt veel bij kijken om te regelen, he?

Groetjes,
lobke.

Linsey
6-7-2007
 Meld misbruik31-1-2007 16:17:28

Mijn vriend is Italiaan van Siciliaanse afkomst en dus trouwen wij twee keer. De burgerlijke trouw en het feest voor mijn familie en onze vrienden hier in België en de trouw voor de kerk op Sicilië met een feest voor de familie daar en de Italiaanse vrienden. Onze ouders, broers en zus komen natuurlijk naar de twee huwelijken.
Er komt inderdaad heel wat bij kijken, eigenlijk moeten we gewoon twee huwelijken organiseren! Mijn verloofde gaat maandag voor twee weken naar Sicilië om ginder alles te plannen.
Veel succes met jullie huwelijk op Curaçao!

Linsey
06/07/07 en 04/08/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...