Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoektocht naar trouwkleed

29-1-2007 15:15:36
Wie kan me helpen, waar is m'n vriendelijk en niet opdringerig. Bij Pierre - Yves een oudere verkoopster wou me, opdringerig, een eigen creactie verkopen (nogal duur). Bij andere vind ik dan het aanbod beperkt. Wie kan u mij aanraden. Ik hou van de collecties linea raffaeli en Oni Onik, lieft regio Oost- en West-vlaanderen. Bedankt

Isabel
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 23 | Gelezen: 597

Elise
13-7-2007
 Meld misbruik29-1-2007 15:37:24

La Sposa, in Roeselare. Daar hebben ze beide collecties. En ze raden je aan om niet meteen te beslissen. Ze zijn echt heel vriendelijk, en zeggen heel eerlijk hun mening.

Succes, Elise

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik29-1-2007 15:53:17

Hey,

Ik vind ze bij Moderna in Schepdaal heel vriendelijk. Ze hebben wel Linea Raffaelli, maar geen Oni Onik.
Ik had ook niet zo'n goede ervaringen bij Pierre-Yves.
Ik kan je ook Le Chapeau aanraden. Is wel in Antwerpen maar daar zijn ze ook heel vriendelijk en ik vond het de afstand wel waard.

Groetjes, Sissi

Els
22-9-2007
 Meld misbruik29-1-2007 16:10:55

Ik ben ook bij Moderna geweest (na onvriendelijk behandeld te zijn bij Pierre-Yves) en super tevreden! Niet opdringerig en veel keuze. En ze vragen duidelijk je budget zodat je zeker niet voor een dilemma staat als je iets naar je zin vindt.
Veel succes!
Els
22/09/07

Valerie
16-5-2007
 Meld misbruik29-1-2007 16:14:34

Misschien kan je ook eens naar de concept-shop van Linea Raffaelli in Brugge gaan. Ik heb daar tot nu toe héél goeie ervaringen. Zeker als je geholpen wordt door de 'bazin' (Jo) wordt het een onvergetelijke ervaring!

groetjes,
Valerie
16/5/2007

K
7-7-2007
 Meld misbruik29-1-2007 16:28:06

Bruidshuis Ellen in Sluis, ze zijn er supervriendelijk, dringen helemaal niks op en gaan uit van jouw budget; ze brengen dus enkel jurken in de prijsklasse die je zelf gekozen hebt. Erg ruim aanbod ook, linea raffaelli hebben ze zeker, oni onik weet ik niet.

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik29-1-2007 16:36:46

Hi Isabel,

Ik ben bij Cermo geweest in Turnhout, dus voor jou misschien wel wat te ver. Hier zijn ze helemaal niet opdringerig.
Hebben ook de hele Linea collectie.
Ik wou anders ook naar Brugge bij Linea gaan kijken.
Groetjes en succes bij je zoektocht naar je droomjurk.
Groetjes,
Véro

nathalie

Meld misbruik29-1-2007 16:38:12

hoi

ik ben bij Prima Donna in Deerlijk geweest. daar hebben ze Linea Raffaeli dacht ik en nog heel wat andere.

Supervriendelijk! en zeggen eerlijk hun mening.

ik ben alvast heeeeeel content van hun service!

groetjes en veel zoekplezier

nathalie

Meld misbruik29-1-2007 16:38:22

hoi

ik ben bij Prima Donna in Deerlijk geweest. daar hebben ze Linea Raffaeli dacht ik en nog heel wat andere.

nathalie

Meld misbruik29-1-2007 16:38:28

hoi

nathalie

Meld misbruik29-1-2007 16:38:34

hoi

Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik29-1-2007 16:43:00

Ik ben bij Maxim's Couture geweest in Mechelen. Hebben zo goed als de gehele collectie van Linea en van Rembo. Ook marylise en pronovias. Voor suitekleedjes kan je ook bij hen terecht.

Ik ben bij Couture Rachel New in temse geweest, daar waren ze ook heel vriendelijk. Bij bruidskleding Sofie viel het mij enorm tegen. Ik heb nog nooit zo iemand opdringerig geweten. Ik mocht maar 3 kleedjes passen, die zij had uitgekozen ipv ik, en ze had maar een stuk of 20 jurken hangen. Toen ik die drie aangehad had, vroeg ze welke van de drie ze moest bestellen. Toen ik zei dat ik nog even wou nadenken (ik vind geeneen van de drie mooi), is ze kwaad naar achteren gegaan. we hebben ze niet meer gezien en zijn zelf maar naar buiten gegaan :-)

ideaal is dus maxim's couture. valt ook mee van prijs daar.

groetjes

Klaartje
28/7/2007

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik29-1-2007 17:03:24

Ik ben ook in Cermo in Turnhout geweest. Was voor ons ook wel meer dan een uur rijden, maar zeker de moeite! Ze hebben de volledige rembo en linea raffaelli collectie (alle modellen die ervan bestaan dus) en uitgebreide collecties van de andere courante merken. Je mag ook alles passen wat je mooi vindt (ik heb er zo'n 25 gepast) en ze zijn er erg vriendelijk.

Groetjes,

Wendy
5.5.07

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik29-1-2007 17:10:08

Hallo,

Mia Monta in Zottegem. Heel simpel, alles behalve opdringerig en betaalbaar. Ze hebben een eigen collectie die echt niet duur is. Je kan zelf combineren en veranderen wat je wil. Ze hebben er onder meer Ian Stuart, Brinkman, Modeca, ... Zeker de moeite waard. www.miamonta.be

Groetjes,
Isabel
110807

Katty
27-7-2007
 Meld misbruik29-1-2007 17:31:36

ik ben bij linea raffaeli geweest in Brugge, zeer vriendelijk, niets is hen te veel om uit te halen en terug aan te doen, zeer behulpzaam en ze dringen zich zeker niet op

Sofie
18-8-2007
 Meld misbruik29-1-2007 17:35:15

Ik ben ook naar Lasposa geweest in Roeselare nu zaterdag laatstleden. Ze hebben daar een heel uitgebreide keuze en ja, ik heb er alvast mijn droomkleedje gevonden. Ze zijn er heel eerlijk en zeker niet opdringerig. Je hebt er ruime paskamers en je voelt je er direct op je gemak. Alvast een aanrader als je het mij vraagt.
Veel succes nog met je zoektocht!

Sofie (18/08/07)

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik29-1-2007 18:20:39

Bij Filline in Merelbeke kan je de Linea collectie kopen en ze maken ook hun eigen kleedjes. Kijk maar eens op de website.

Groetjes
Lies
070707

Lindsay
7-7-2007
 Meld misbruik29-1-2007 19:11:51

Hey

Ik heb mijn kleed bij Modeshow gekocht in Geraardsbergen. Daar zijn ze super vriendelijk een gezellige sfeer en niet opdringerig. En de collectie van Linea hebben ze er ook.

Groetjes Lindsay

Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik29-1-2007 19:59:31

Dag Isabel,

Ik ben bij Bruidshuis Ellen geweest, in Oostburg. De enige winkel die ik gedaan heb, maar ik vond de service en de keuze er fantastisch!!! Heel vriendelijke mensen, helemaal niet opdringerig en ze nemen ook rustig de tijd om alles met jou door te nemen...
www.bruidshuisellen.nl
Je moet maar eens kijken. De merken die ze daar hebben staan er vermeld. Zeker rembo en linea raffaelli...

Veel succes in je zoektocht!!!

Lieke
22/06/07

Valéry
30-6-2007
 Meld misbruik30-1-2007 12:11:29

Hi Isabel,

Ook ik ben bij La sposa geweest in Roeselare, en we hebben daar een super namiddag beleefd!! Ze laten je de kleedjes passen die je er zelf uitkiest, maar stellen zelf ook dingen voor waarvan zij denken dat ze je mooi zullen staan! Zo ging mijn voorkeur ook eerst uit naar Linea R , maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor een ander ontwerp, ...
Ze zijn niet opdringerig, en hebben een hele goeie smaak!!

Veel plezier alvast!!

Groetjes
Valéry
30/06/07

Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik30-1-2007 13:00:34

Ik ben ook bij La Sposa in Roeselare geweest. Héél vriendelijk en je mag zoveel kleedjes aandoen als je maar wil.

Ook bij Mia Monta in Zottegem zijn ze heel erg vriendelijk.

sophie

Meld misbruik30-1-2007 13:17:44

Hallo

Heb dezelfde ervaring met Pierre Yves. Heel opdringerig en ze wilden mij ook meteen hun eigen creatie verkopen. Het was de eerste keer dat ik ging passen en was totaal overdonderd. Nochtans vond ik het kleed heel mooi ik durf geen 2e keer terug gaan omdat ik bang ben dat ze mij dan helemaal zullen pushen om te kopen. Ben ondertussen ook naar Dianna David geweest en zou ook bij la Sposa een afspraak maken. Hopelijk zijn ze daar inderdaad een beetje vriendelijker !
Sophie

margo
16-6-2007
 Meld misbruik30-1-2007 14:37:35

Hallo Isabel

Ik had denk ik dezelfde verkoopster als jij bij Pierre-Yves. Ongeïnteresseerd, onvriendelijk en wou me persé een jurk verkopen.
Daarna ben ik bij La Sposa geweest in Roeselare, en zoals hier al gezegd, mooie winkel, ruime keuze en heel vriendelijk. UIteindelijk heb ik gekocht bij Linea Raffaeli in Brugge. Je kan er zelfs stukken combineren van verschillende jurken, zo ben ik tot mijn droomjurk gekomen.

Veel succes

johanna
1-9-2007
 Meld misbruik1-2-2007 16:31:50

Hey Isabel,
Ik ben ook bij Filline in Bottelare (Merelbeke) geweest. Totaal niet opdringerig en ze hebben 2,5uur voor mij uitgetrokken zodat ik op alle gemak kon kiezen. Ze komen je de dag van het huwelijk thuis aankleden en schminken. Extra service die erbij is. Bij mij is het daar goed meegevallen, heb er (tegen mijn verwachtingen in) maar één bezocht en onmiddellijk gekocht...
Veel succes!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...