Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis september Thailand

  8-1-2015 19:37:01

Dag medebruidjes,


In september zouden wij graag op huwelijksreis gaan naar Thailand. We hadden gedacht om eerst een paar dagen Bangkok te doen en daarna een vlucht naar Phuket te nemen.

Het ene reisbureau raadde dit echter af omdat het sowieso zal regenen dan in Phuket. Zij stelden Koh Samui voor. Regenkans is er wat kleiner.

Het andere reisbureau zei dat de regen meestal van erg korte duur is maar wel hevig. Door de warmte is alles onmiddellijk terug droog.

Zijn er mensen die nog in september naar Thailand zijn geweest ? Hoe was het weer dan!

Alvast bedankt! :)


tine
5-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1473


Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik8-1-2015 20:06:25

wij trouwen dezelfde dag en wouden eerst ook naar Thailand gaan, maar hebben uiteindelijk toch voor Bali gekozen, omwille van het regenseizoen en Thailand zou ge echt minstens 3 weken moeten rondtrekken en dat zagen wij niet zitten.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik8-1-2015 20:53:50

Ik ben eens heel de maand augustus in thailand geweest, ook volop regenseizoen. Idd als het regent, zetten ze de sluizen open maar meestal voor max een uurtje en eigenlijk vond ik het ook zen charmes hebben!!! achteraf alles meteen droog en kan je zo weer gaan genieten van de zon!



Gaëlle
30-5-2015
 Meld misbruik8-1-2015 20:57:49

Wij gaan in juni naar Thailand voor 3 weken. Wij trouwen op 30/05. Ik had ook eerst schrik omwille van het regenseizoen maar ik kreeg van heel veel kennissen te horen dat je je in Thailand echt niet mag druk maken over het regenseizoen. Het regent vaak hevig maar nooit niet lang. Thailand werd ons echt aangeraden door heel veel volk. Daarom ben ik nu ook overtuigd van onze keuze, en wij hebben er super veel zin in! Wij hebben onze reis zelf samengesteld met de bouwstenen op thailandonline.nl (2 weken trekken 1 week ontspannen in luxe resort op Koh Samiu). Voor die laatste week ben ik nog op zoek naar resort maar er werd mij dus ook aangeraden om daar te eindigen. Zou btw ook super mooi strand zijn :) Veel succes!



NATALIA
18-6-2016
 Meld misbruik9-1-2015 12:49:41

Hallo,

ik heb eens de volledige maand september doorheen thailand gereisd. ik heb daar in totaal 4 dagen achter elkaar regen gehad. het zijn inderdaad felle hevige maar korte buien, alsof je constant onder een douche loopt voor een uur of 2. ik zat toen in de jungle en er waren gigantische modderstromen, was wel enorm avontuurlijke reis. Maar de rest van de maand hadden we zeer warm en droog weer (35°). Ik zou het niet aanraden om in september te gaan. Het heeft bij mij niet veel geregend, maar ik heb niet kunnen genieten van de jungle en het olifantenkamp want ik heb 4 dagen lang in dezelfde natte kleren gewandeld en geslapen. Voor de rest was alles dik in orde met de reis.Thailand is zéér mooi als bestemming en best betaalbaar. Ook véél zonnecreme en muggenspray meenemen. groetjes



Valerie
25-11-2017
 Meld misbruik9-1-2015 14:10:41

Het kan er in spetember echt wel fel regenen. Ik zou het niet aanraden



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik9-1-2015 21:31:28

hoi,

Ik ben eens een maand geweest, hakf aug tot half sept.
Bangkok ging nog, toen goot het (lees = zware douchestraal) !! het voor max 3u, maar ik herinner me dat we op een gegeven moment in Crabi zaten (een eilandje zoals Koh Samui) en daar regende het een hele dag lang, en dat een week aan een stuk !
Veel hebben we niet gezien van dat eilandje, zonde !

Ik zou zeker niet gaan, wel omwille van het weer !



Ilse
23-5-2015
 Meld misbruik10-1-2015 0:18:35

Hoi

Wij zijn in eind augustus 2012 naar Thailand (Bangkok, Shang Mai, Phuket) geweest voor 2 weken en hebben geen druppel regen gehad. Het is gewoon geluk hebben, maar is absoluut een aanrader!



tine
5-9-2015
 Meld misbruik10-1-2015 13:44:56

Bedankt voor jullie reacties!

Ik denk dat we het er toch op zullen wagen!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums