Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips bestemming huwelijksreis

  7-1-2015 12:42:29
Hallo medebruidjes

Wij zijn volop op zoek naar een leuke, mooie en romantische bestemming voor onze huwelijksreis. Hebben jullie enkele ideeën? Ik vlieg niet graag dus ik zou graag niet langer dan 10 in het vliegtuig vertoeven. We zouden ook eens graag een all in doen.

Ideeën voor een mooie en romantische huwelijksreisbestemming zijn meer dan welkom.

Alvast bedankt!


Karen
20-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 991


Tinka

 Meld misbruik8-1-2015 17:32:44

Malta? Mooi, warm, iets te zien, veilig, goede busverbindingen om eiland te verkennen en niet super lang vliegen.
Griekenland?



He
1-8-2015
 Meld misbruik12-2-2015 17:28:23

Wij gaan naar Jamaica, weet nu wel niet juist hoe lang dat vliegen is maar ik ben er al 2 keer geweest en het is super mooi. Wij hebben gekozen voor hotel secrets wild orchid in Montego Bay. Een super All in en adults only. En vele voordelen voor jonggehuwden. Wij hebben geboekt met VIP selections.



Karen
20-6-2015
 Meld misbruik13-2-2015 8:19:16

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor MExicooooooooooooooo :-) ook een adults only hotel. Wij hebben geboekt via vakantieexpert te Zundert en het verschil in prijs was groot ten aanzien van te boeken via jetair in België.
Ik kijk er al naar uit :-). Zon zee strand ... here we come



Karen
20-6-2015
 Meld misbruik13-2-2015 8:20:03



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums