Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Bali zelf organiseren

  4-1-2015 23:28:42
Hoi,
Wij gaan in juli op huwelijksreis naar Indonesie en gaan 5 dagen in Bali blijven. Ik heb al gezien op het forum hier dat er veel getrouwde koppels naar Bali op huwelijksreis gaan. Iemand die dit zelf geregeld heeft? Tips voor gezellige hotels (geen luxe hotels) en leuke plaatsen die we zeker moeten bezoeken? Verhuur van een bromfiets?
Bedankt!

Jolien
13-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1367


Kim
19-7-2014
 Meld misbruik6-1-2015 18:18:59

Hey! Wij zijn 3 weken naar Bali en Lombok geweest; inclus de Gili eilanden. 5 dagen voor Bali is wel redelijk kort, maar je moet zeker het cultureel centrum Ubud doen. Voor logement kan ik je daar een tip geven: Pajar House Ubud. Dat is eigenlijk een hotel/homestay; wij betaalden nog geen 20 euro per nacht pp. Het enige wat je nodig hebt zijn oordoppen want de dieren beginnen lawaai te maken om 5u. In Ubud heb je ook Monkey Forest en de Campuhan Ridge walk. Zeker ook naar Jatiluwih gaan, daar kan je werelderfgoed rijstvelden bezoeken. Dit hebben wij met de brommer gedaan.(We hebben eigenlijk alles met de brommer gedaan). We hebben de Tanah Lot tempel gezien, zeer mooie zonsondergang daar, De Gunung Kawi is bij ons bijgebleven, wel veel trappen :) De vulkanen en meren (Gunung Agung, Danau Batur etc) hebben we ook gezien, is mooi, maar als je ergens anders ook al zulke dingen gaat bekijken is het geen must vind ik.

Er valt zoveel te zien, dus je zal eens moeten kijken wat je interessant lijkt :)



Sarah
1-8-2015
 Meld misbruik14-1-2015 20:38:13

Via welke organisatie hebben jullie deze reis geboekt?



Jolien
13-6-2015
 Meld misbruik15-1-2015 0:32:40

Hoi,
Wij hebben een rondreis geboekt van 3 weken in Sulawesi met Adil (http://sulawesi-travel.nl ). Hij was te zien in Vlaanderen Vakantieland als gids voor de Sulawesi Classic van Vredeseilanden. Je kan de afleveringen nog vinden online. Wij gaan rondreizen met gids en auto. Adil spreekt Nederlands, dus mailen met hem is zeer makkelijk! Hij zal ons 10 dagen begeleiden en verder regelt hij de overige dagen met andere gidsen. Er is toch wel een prijsverschil met andere organisaties die ik gevonden heb. Hierna gaan wij nog 5 dagen naar Bali en dit gaan we ter plaatse regelen.



Kim
19-7-2014
 Meld misbruik15-1-2015 18:30:28

Wij hebben alles zelf geboekt :) Voor dezelfde prijs van het reisbureau voor twee weken zijn wij langer dan drie weken gegaan door het zelf te doen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums