Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zijn er nog bruidjes die echt neit genieten van het organiseren vcan hun trouw

  3-1-2015 14:31:34
pffffffffffff alles wat ik wilde kan niet dus kan ik helemaal terug herbeginnen
zijn er nog bruidje die dit ervaren en hoe pakken jullie dit aan

wendy
28-11-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1339


Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik3-1-2015 14:50:07

Wat bedoel je juist met "alles wat ik wilde kan niet"?



Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik3-1-2015 17:50:41

Hallo Wendy!

Jammer dat het zo moeilijk gaat. Het organiseren van je huwelijk brengt inderdaad altijd wel wat stress met zich mee, maar zoals bij jou is het toch de bedoeling niet.
Probeer rustig te blijven en positief te denken. Er zal wel hulp uit de lucht vallen, geen paniek.
Denk nog eens goed na over wat je precies wou en wat eventuele andere opties zijn die er op lijken. Misschien kom je zo dan wel tot een compromis?
Moest je hulp nodig hebben of nood hebben aan een babbel om even te ventileren mag je mij altijd contacteren hoor.

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...



wendy
28-11-2015
 Meld misbruik3-1-2015 19:23:13

ik wou vlinders laten vliegen maar trouwen we te laat voor mijn hubby to be wilde zijn colega's uitnodigen nu hebben ze op zijn werk beslist dat de ploegen verandert zijn en nu moet heel zijn ploeg dus optrekken in her weekend dat wij trouwen zo van die dingen die het nie plezant om iets te regelen



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik6-1-2015 12:57:26

Wendy, ik zie dat je trouwt op mijn verjaardag:-) Goeie keuze!!!

Geniet ervan, van de voorbereidingen, van alles...........het vliegt spijtig genoeg voorbij en het komt niet meer terug.....Er loopt altijd wel iets mis; bij ons 14d voor trouw onze bruidsauto die niet doorging, weliswaar andere mogen kiezen maar toch....Wij hadden weinig te regelen aangezien wij enkel voor de wet getrouwd zijn en een traditioneel avondfeest hadden. Enkel vervoer moeten regelen en keuze zaal en menu.......héél makkelijk en relaxed




bjorn
10-7-2015
 Meld misbruik13-1-2015 17:07:53

hey wendy heb ik ook ervaren maar echt waar meid geen nood ik heb compromis kunnen sluiten en nu is het eventjes kalmer was een probleem wou een traditioneel feest maar ventje zag die smoelentrekkerij niet zitten omdat de familie lang beide zijde niet overeen komen en dit heel wat geld kost enkel voor 1 dag en nadien zie je die niet meer dus hebben we samen beslist om een drink te geven na het wettelijk huwelijk en met de broer en vrienden naar de luchthaven te vertrekken om ons uit te wuiven en ons een goeie 14 dagen thailand cadeau te doen (wat ik heel graag wou)
we zijn eruit geraakt enkel nog een beetje stress rond het vervoer en de uitnodigingen en het kleed maar dit pakken we binnenkort aan .
wat ik aanraad babbelen en u ideen delen met het ventje en wat beslist is ook doen zodat er nadien niks meer verandert moet worden want das het hatelijkste ooit !
ivm het werk van je hubby to be : kan hij geen verlof aanvragen voor het weekend die volgt op jullie huwelijk? zoiezo heb je recht op 3 dagen familiaal verlof best laten vastleggen nu al zodat er daar geen onenigheid om komt hopelijk komt alles goed wendy laat iets weten hoe het vordert mvg steffi en bjorn



wendy
28-11-2015
 Meld misbruik15-1-2015 17:38:23

ja dat kan hij idd maar dan is hij opeens okk zijn drie dagen kwijt heb ondertussen toch al mijn bedankjes die ik wou dus da al iets positiefs kzal blij zijn als het allemaal geregeld is


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...