Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer naar huis na avondfeest

  2-1-2015 11:51:17
Hoi allemaal,
Ik wou voor ons een taxi regelen naar huis na het avondfeest. Maar regelen jullie ook taxi's voor de rest van jullie suite? Zou je een 'regeling' kunnen maken met een taximaatschappij? Ik neem eigenlijk nooit een taxi, dus heb hier echt geen idee van :-)

An
27-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1335


petra
17-7-2015
 Meld misbruik2-1-2015 19:28:20

ik volg. ik was ook aan het denken om een taxi te nemen. ik ben geen bob op mijn eigen feest😉



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik3-1-2015 9:07:28

Wij zijn dit ook van plan en zullen normaalgezien contact opnemen met V-tax. I'll keep you posted! :-)



An
27-6-2015
 Meld misbruik3-1-2015 12:14:56

Super Sylvie, alvast bedankt!



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik3-1-2015 12:44:24

Maar als ge mij niet meer hoort -stuur dan gerust pb'tje want met al de drukte kan het mij ontgaan :-)



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik3-1-2015 13:07:17

Wij dachten er ook aan een taxibedrijf in de buurt te contacteren om een "deal" te maken, bv. dat ze altijd met een busje komen, zodat meerdere gasten tegelijk naar het hotel in de omgeving gebracht kunnen worden. Maar 't is wel aan onze gasten om zelf het bedrijf te bellen wanneer ze door willen gaan.



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik4-1-2015 14:58:38

Hier alleen voor onszelf taxi uit de regio gebeld. Op een kwartier à een half uur stond die taxi er.
Al de rest was met eigen wagen / fiets en mensen die van verder kwamen, carpoolden vaak.
Had hier op voorhand serieus voor gevreesd (omdat ik nogal veel familie van verder weg heb, waaronder heel de schoonfamilie), maar het viel dus al bij al wel in zijn plooi.

Als er echt iemand had gevraagd, had ik overigens wel 't nummer van de taxi-maatschappij aan anderen ook doorgegeven.

Wij hebben op een ander trouwfeest van vrienden ook als bij de laatsten op 't feest ooit het bruidskoppel thuis afgezet. Was 5 km om, maar aangezien we er zelf 60 te gaan hadden kijk je daar niet op. En mijn partner was toch BOB.
Wie weet is er dus wel iemand die lang blijft die jouw kant uit moet.

Op een andere trouw hebben we met heel de familie es een bus gehuurd. Trouwfeest was 100 km van bij ons (in de buurt van de andere kant van de familie). Bus kwam ons op 1 centrale plaats oppikken om 5 uur 's avonds, zette ons af en stond terug voor de deur te wachten om 3 uur 's nachts.
Wie echt eerder weg wou, moest maar een taxi nemen.
Er werd een kleine bijdrage betaald per persoon en de rest pasten de ouders van 't koppel bij.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...