Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Accessoires bruidegom

  2-1-2015 11:47:31
Hey,
Kort enkele vraagjes ivm accessoires bruidegom :
Wordt een riem gedragen onder een driedelig pak ?
Is een pochet nog gangbaar ? En manchetknopen ?
Alle stijladvies is welkom !

Jeroen
19-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1561


sarah
25-7-2015
 Meld misbruik2-1-2015 11:50:45

ik volg ;-) + een extra vraag: wat met bretels?



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik2-1-2015 13:15:50

Ik ben zelf geen expert, maar onlangs hebben we het pak van mijn verloofde op maat laten maken en toen viel me het volgende op voor een driedelig pak:

- de broek wordt niet gedragen met riem, noch bretels.
- pochet is zeker nog gangbaar
- manchetknopen ook (je vindt er enorm veel online)



Jeroen
19-9-2015
 Meld misbruik3-1-2015 11:49:52

Bedankt, dat van die broek ga ik nog eens verifiëren ...



Jeroen
19-9-2015
 Meld misbruik4-1-2015 11:26:47

Hey,

Ik heb me door iemand laten vertelde dat het er een beetje van afhangt en dat je ook moet kijken of er riemlussen in je broek zitten, dan kan een riem eventueel wel (velen doen het toch). Maar volgens mijn bron is de etikette bij driedelig idd meestal geen riem, eventueel bretels (niet zichtbaar onder gilet), al is ook dat geen verplichting. Dus niks kan ook. Zal me denk ik laten adviseren in de winkel zelf ;-)



Jeroen
19-9-2015
 Meld misbruik4-1-2015 11:29:05

Bedoel natuurlijk 'door iemand laten vertellen' :-)



Jochen

 Meld misbruik4-1-2015 19:54:24

Een riem wordt enkel gedragen als deze nodig is om de broek op te houden. Als er een riem dient te worden gedragen dan mag hij niet zichtbaar zijn. De vest moet de riem bedekken.
Manchetknopen en een pochet zijn zeker nog gangbaar



Jeroen
19-9-2015
 Meld misbruik5-1-2015 15:15:22

Zolang het dus maar niet zichtbaar is ... Bedankt !



Jan
5-4-2021
 Meld misbruik15-2-2017 19:40:13

Dag Jeroen, Ik kan je hierbij aanraden om raad te vragen aan experts. Ikzelf heb dit gedaan bij Café Costume. Zij maken heren bruidskostuums. Op hun aanraden droeg ik ook een riem onder een driedelig pak. www.cafecostume.com




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info