Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis: Corsica, Cyprus, Malta?

  27-12-2014 16:45:33
Wij zijn er nog niet echt uit naar waar onze huwelijksreis zal gaan :-) na wat zoekwerk lijken Corsica, Cyprus of Malta wel interessant te zijn. Iemand al reiservaringen hiermee? En naar wat zou jullie voorkeur gaan?
Wij verkiezen geen strandvakantie. Als we op reis gaan, willen we graag iets zien in de streek en de natuur, afgewisseld met eens een dagje of 2 aan het strand.
We vinden het bijvoorbeeld ook leuk om de omgeving met een scooter of auto te ontdekken.

Sarah
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1200


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-12-2014 22:21:51

Hoi Sarah,

cyprus en malta reeds gedaan, beide mooie eilanden, mijn voorkeur gaat naar malta maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Moest je malta nemen, ook zeker het buureiland gozo bezoeken dat is een van de mooiste plekjes die ik al gezien heb!!!

wel een klein detail, in deze twee landen rijden ze links, toch effe rekening mee houden als je een wagen zou huren.





Nelle
18-4-2015
 Meld misbruik27-12-2014 22:25:09

Dag Sarah,

ik ben met mijn verloofde naar Malta op vakantie geweest vorig jaar. Ik vind het alleszins een goede mix tussen cultuur en ontspanning. Er zijn heel veel bezienswaardigheden. Qua natuur is er niet veel, het is een heel droog eiland met weinig groen. De kusten zijn wel mooi!
Ze rijden er wel zeer agressief, en aan de linkerkant... Dus dat hebben wij niet aangedurfd. We hebben deels met de bussen gereisd, en deels georganiseerde excursies meegedaan.
Omdat het een klein eiland is geraak je overal vrij gemakkelijk

De andere landen heb ik geen ervaring mee, al staat Corsica ook op ons lijstje van mogelijke bestemmingen :-)



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik28-12-2014 8:52:32

Inderdaad wel handig om te weten dat ze daar links rijden! :-) maar ik heb ergens gelezen dat dat in Cyprus ook zou zijn.
Naar waar gaat jullie huwelijksreis? :-)



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik28-12-2014 9:19:45

Vele jaren naar Corsica geweest in mijn jeugd. Heel mooi van natuur maar destijds vond ik dat er weinig te beleven viel. Maar nu x-aantal jaren ouder denk ik hier toch anders over. Corsica heeft een rijke cultuur en een aparte bevolking. Er is een ideale afwisseling tussen bergen en zee, tussen groen en dorheid, tussen afgelegen plekjes en toerisme. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het geen eiland is om met kinderen/tieners naar toe als je niet op een all-in camping zit maar als huwelijksreis lijkt het me zeker de moeite - en bovendien: het is niet ver, ze rijden er rechts ;-) en spreken frans. Lekker gemakkelijk :-)



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik28-12-2014 19:14:43

Sylvie: om welke reden denk je er nu dan anders over dan vroeger?



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik29-12-2014 9:24:44

Omdat ik toen als tiener 'verplicht' mee moest op reis met de ouders en omdat ik vooral wilde uitgaan en plezier wilden beleven. Mijn ouders wilden steeds op een rustige camping met veel natuur verblijven. Voor een 'uitbrekende' tiener echt niet fijn ;-). Maar nu zou ik wel van die rust kunnen genieten hoor! Ook de wandeltochten in de bergen waar we dan bij de herders bleven slapen waren toen te veel aan. Ik wilde bij mijn vrienden op het strand luieren en daarna uitgaan :-)



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik29-12-2014 21:00:21

Aah ok ;-) ik ben mee! :-D



nina
19-9-2015
 Meld misbruik8-1-2015 13:58:45

mijn vriend en ik zijn ook al naar malta en Cyprus geweest en beiden prachtig. Maar als we mogen kiezen nemen we Malta, Cyprus vonden we iets minder omdat het redelijk klein is.

Malta is fantastisch qua cultuur maar ook voor te snorkelen en duiken een aanrader. Het eiland is een mengeling tussen grieks en Italiaans, het enige nadeel vonden wij dat ons hotel midden in de uitgaansbuurt lag in St Julians, en daar hadden we een beetje lawaai van..

Sicilië ook al gedaan maar Corsica nog niet, naart schijnt wel mooie natuur.


Groetjes



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums