Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis, te veel keuze:) tips zijn welkom

  25-12-2014 12:38:41

Dag bruidjes, we zijn op zoek naar een zalige ontspannende honeymoon locatie. We willen vooral veeel zon en zalig nietsdoen in combinatie met een paar dagtripjes.Mijn droombestemming is bora bora maar dit is helaas te duur:)

De filipijnen of Costa rica had onze voorkeur maar hier is het weer niet goed in september. Ik wil geen tropische regen hebben op onze huwelijksreis ;)

Hebben jullie al geboekt? Ideetjes voor ons?

Afrika zegt ons dan weer niet meteen iets. Op Mauritius was een collega geweest en dit was tegengevallen. Op de Nederlandse antillen zijn we al geweest, dit was echter ideaal als huwelijksreis geweest maar we willen nu weer iets nieuws ontdekken. Budget is niet overdreven maar het mag iets meer zijn dan anders;)

Laat jullie honeymoon ervaringen maar komen!

Groetjes Silke


silke
11-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1441


Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik25-12-2014 19:39:50

Als je kijkt naar bora bora zijn misschien de malediven een optie? Ook paalwoningen en watervillas.



Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik26-12-2014 23:37:02

Malediven zijn slecht weer in september.
Wij gaan ook in september op huwelijksreis en hadden op voorhand bestemmingen met goed weer buiten Europa gevraagd aan het reisbureau.
Wij kregen als mogelijkheden Frans Polynesië (Bora Bora en Tahiti) maar inderdaad veeeel te duur! Dan was er nog Bali, Nederlandse Antillen, L.A., Hawaii, Mauritius, Seychellen, Zanzibar, Kenia en Tanzania.
Wij hebben voor de combinatie Tanzania-Zanzibar gekozen, maar als Afrika jullie niet veel zegt is dat geen optie 😁.



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik27-12-2014 9:42:52

Is Malta misschien iets voor jullie? daar is het normaal wel mooi weer rond die tijd



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik27-12-2014 10:30:27

Ik wacht op mijn prijzen voor Bora Bora... Ik ben eens benieuwd als ik het hier zo lees.

Malediven horen ook bij goed weer bestemmingen in augustus hoor... Als Bora Bora echt té duur is gaan wij waarschijnlijk naar de Malediven of Bali..



Kim
27-6-2015
 Meld misbruik27-12-2014 17:51:13

Wij gaan naar Sri Lanka, naart schijnt ook de moeite :-)



elena
29-9-2015
 Meld misbruik28-12-2014 9:06:00

Wij gaan op safari naar Tanzania en sluiten af met een weekje op Zanzibar!



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik28-12-2014 18:20:46

@ elena: kan je een omschrijving geven van hoe jullie reis er zou uitzien? wij zien dit namelijk ook wel zitten als huwelijkreis.

@jolien: kan je mij via een berichtje wat meer laten weten over jullie reiskeuze?prijzen of reisbureau?

alvast bedankt en veel reisgenot



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik29-12-2014 12:55:46

Malediven in september zijn goed. Wij zijn vorig jaar geweest en hebben 1 nacht regen gehad en verder steeds 30° en zon. Dus ik zou dit zeker niet afschrijven voor september!



Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik29-12-2014 16:26:06

Bij ons kwam 2 weken bora bora all in vlucht inbegrepen op €10.000 voor 2, onbetaalbaar voor ons 😳



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik29-12-2014 19:58:43

Oke thx dan valt bora bora ook af voor ons 😕 en dan nog een vlucht van in de 20 uren erbij.

grtz



elena
29-9-2015
 Meld misbruik29-12-2014 22:47:55

Hey Tessa,

Wij komen aan in Kilimanjaro, daar worden wij opgehaald aan de luchthaven en dan worden wij gebracht naar onze lodges. En de volgende morgen begint onze safari van 7 dagen. De laatste dag worden wij gebracht naar de luchthaven. Vandaar nemen we het vliegtuig naar Zanzibar (1,5u vliegen). En dan een weekje niksen aan de prachtige witte stranden! ;-)
Als jullie Zanzibar overwegen, neem zeker het noorden van Zanzibar (Nungwi), daar heb je amper invloed van getijden. Dat maakt dat je altijd kan zwemmen in de zee en het strand altijd mooi blijft. Op andere plaatsen op Zanzibar zou je dat niet hebben...

Als je nog vragen hebt, stel gerust!

groetjes



Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik31-12-2014 1:06:00

Elena,
Mag ik vragen welk hotel je hebt in Zanzibar?
Wij doen ook de combinatie Tanzania/Zanzibar via Jetair en ik weet niet goed welke kant van Zanzibar we hebben. Ons hotel is Diamonds Dream Of Zanzibar, hopelijk ligt dat dan in de regio die jij zegt. Ik had ook achteraf gehoord van die getijden en zit er nu wat mee in. Zou jammer zijn als je naar zo'n mooi eiland gaat dat je dan de hele tijd aan het zwembad moet liggen 😳



Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik31-12-2014 1:11:06

Ai net eens opgezocht, wij zitten in Mahonda, dat ligt helemaal in het Zuiden van Zanzibar. Hopelijk valt het wat mee.



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik4-1-2015 12:26:11

Hey Marisa,

Wij hebben ook eerst Diamonds Dream of Zanzibar geboekt!! Prachtig hotel met zeer veel goede reviews. Maar na wat opzoekwerk kwamen wij tot de conclusie dat het toch niet helemaal is wat wij zoeken. Want idd, het zijn prachtige stranden op Zanzibar en je wilt niet hele tijd aan't zwembad liggen. Voor je het weet moet je terug naar huis, boodschap is zo lang mogelijk genieten van de exotische stranden! Wij hebben het hotel kosteloos kunnen annuleren. Nu hebben wij Royal Zanzibar Beach Resort geboekt bij Neckermann (hotel only)! En dat hotel ligt wel aan de beste strand van Zanzibar.
Mss kun je via Jetair nog omboeken naar een ander hotel!?

ps: wanneer vertrekken jullie?



Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik5-1-2015 21:55:19

Hoi,

Ja misschien moeten we toch nog eens informeren of we kunnen omboeken, al spreekt het hotel ons wel heel erg aan. Maar ik heb nu ook geen zin om een km te wandelen eer mijn voeten in het water geraken.
Wij vertrekken op 1 september naar Tanzania en op 8 september vliegen we door naar Zanzibar. We hebben ondertussen ook al €325 van onze reis kunnen afdoen, de prijs kwam niet overeen met de brochure, hadden we het niet nagezien dan hadden ze gedaan alsof hun neus bloedde. Als je niet oplet kan je gauw te veel betalen. Eigenlijk is het veel beter zoals jullie gedaan hebben hé. Ik wil er niet bij nadenken hoeveel het reisbureau in hun zakken steekt. Maar wij durven niet goed alles zelf regelen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums