Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkostuum afstemmen op bruidsjurk

  24-12-2014 12:54:43
Hey,

Zoals bij de meeste bruidskoppels willen wij bruidsjurk en trouwkostuum een beetje afstemmen op elkaar. Maar de traditie wil dat de bruidegom de bruidsjurk niet op voorhand ziet. En mijn aanstaande wil liever ook dat het kostuum een verrassing is, al heeft ze wel een voorkeur (driedelig, met das). Hoe doen jullie dat ? Een stukje stof vragen of gewoon eens polsen naar de kleur ? Hoe stem je dan af ? Das of hemd in dezelfde kleur als de jurk ? Of gelden er andere regels ?

Bedankt voor alle tips !

Jeroen
19-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1131


Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik24-12-2014 13:17:07

ik heb een (neutraal) accent in mijn kleed, dus ik heb mijn verloofde opgedragen dat hij naast zwart-wit-grijs 1 accentkleur mocht kiezen, waaraan ik mijn accessoires kan aanpassen... De kleuren zijn dus gekend, maar that's it... alez, voor mijn verloofde toch, hijzelf koos ervoor om me te betrekken bij de keuze van zijn outfit.



Eveline
23-5-2015
 Meld misbruik24-12-2014 16:14:47

Ik heb ook een accent kleur maar dat is de accentkleur voor ook onze gasten. De rest het soort witte kleed heb ik nog eens nagevraagd in de winkel zodat ik weet welk soort hemd erbij past. en men moeder en schoonmoeder waren erbij en zij gaan ook mee met de bruidegom om het op elkaar af te stemmen.



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik26-12-2014 11:20:16

In de meeste bruidswinkels krijg je een stofstaaltje mee waarmee je bijpassende schoenen enz.. kan kiezen. Als je man weet dat je in het wit trouwt, dan is zo'n staaltje geen grote verassing en verklapt het eigenlijk nog niets. Zo kan hij een hemd kiezen dat dicht bij jouw kleur aanhangt.

De meeste bruidsjurken zijn gebroken wit van kleur, dus kiest de man het best geen spierwit hemd. Want hierdoor zou uw jurk er vaal kunnen uitzien.

Groetjes,

Greet




Lindsay
18-4-2015
 Meld misbruik27-12-2014 0:30:28

Sommige winkels kan je als bruid en bruidegom gelijk langsgaan, maar dan wel in aparte kamers. Op die manier zijn de verkopers perfect van elkaar op de hoogte. En, kunnen ze het laten matchen zonder dat jou verloofde of jezelf iets weten van elkaar. Wij hebben dit zo gedaan bij Youniek in Turnhout

Bij sommige winkels kan je ook als je vooraf belt (bv. als je verloofde onderweg is ernaar) en je dan een foto van je kleed kan opsturen. Op die manier weten zij jou kleed en kunnen ze het kostuum hierop afstemmen.

greetz



Jeroen
19-9-2015
 Meld misbruik30-12-2014 23:44:32

Bedankt voor de reacties !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info