Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Kelly

29-1-2007 12:00:01
Hoi Kelly,
Je kan je aangifte pas binnen de 6 maand doen voor jullie huwelijk, maar je kan je uur wel al bepalen hoor! Ik heb vorig jaar in september gebeld, na lang aandringen van mijn ma want ik vond dit ook nog veel te vroeg en dacht dat da ook nog nie mogelijk was, en ik kreeg dan al te horen dat het niet meer mogelijk zou zijn dat 07/07/07 al volzet was, gelukkig wouden ze ons er nog bij nemen, met als gevolg da wij de laatste trouwers zijn.. Maar , je kan dus je uur wel al vastliggen hé.
Grtjs.

Ellen

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 277

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik29-1-2007 13:14:41

Hey Ellen ,

Bedankt hoor , men vriend was vorige week langsgeweest en toen zeiden ze dat hij daar nog veel te vroeg voor kwam . Zal dan maar es gaan zien en er op staan dat ik al een uur wil vastleggen .
Mercikes he

groetjes Kelly
29/09/07

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik29-1-2007 14:44:03

Hey,

Ik wil me hier nu niet direct moeien want ik weet niet over welke gemeente het hier gaat, maar bij ons in de gemeente kon ook het vastleggen van de datum en het uur maar 6 maand op voorhand (ook na aandringen).

Sommige gemeentes houden er wel een officieuze agenda op na waar ze al vroeger data in noteren maar dat is niet zo in elke gemeente.

Ik denk dat je er vooral rap moet bij zijn voor populaire data zoals 07/07/07, maar dat dat wel meevalt voor de andere data.

Groetjes, Sissi

Ellen

Meld misbruik29-1-2007 14:56:40

Hey Kelly,
Ik heb toen gewoon gebeld hoor, anders moet je da gewoon eens doen hé en eens vragen of het al mogelijk is voor jullie uur vast te leggen zoda jullie al andere dingen verder kunnen plannen, als ze da bij ons gedaan hebben moeten ze da bij julli toch ook kunnen doen??!!

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik29-1-2007 20:25:23

Hey Ellen ,

Ik heb deze middag gebeld en ik kon men uur al vastleggen hoor , men vriend zal dit toen wel verkeerd verstaan hebben . Ons uur ligt vast we trouwen om 11u voor de wet . Deze week ga ik nog langs om alles te regelen voor de kerk , zal mss al niet meer tot de groep behoren voor 9 Februari .Ik laat wel iets weten hier

groetjes Kelly
29/09/07

Kim
22-6-2007
 Meld misbruik6-2-2007 19:24:44

Van welke gemeente zijn jullie dan ?
Wij kunnen namelijk helemaal niet kiezen hoe laat we willen trouwen.
Bij ons op de gemeente is het zo dat wie eerst op de lijst staat om 10u trouwt, dus hoe meer mensen erop staan hoe later we kunnen trouwen :-(

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...