Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vlinder op stok? of iets anders?

  20-12-2014 13:12:12
Dag dames en heren,

Met nog een maand of 6 op de teller ben ik weer eens in gang geschoten.
Ik was eens beginnen denken over de tafels.
Ons thema is vlinders dus gaan de tafels gekleurde vlindernaam geven: bv rode vlindertafel, groene vlindertafel...
MAAR nu ben ik aan het nadenken hoe of wat ik kan doen dat de mensen weten aan welke tafel te zitten.
Ik zat al te denken dat ik ze een gelamineerde papieren vlinder geef in de kleur van de tafel.
Ok al goed en wel maar plak ik dat op een stokje of op iets anders of ...
Iemand nog ideetjes wat ik kan doen dat het niet gewoon een gelamineerd papietje is die ze wss snel zullen kwijt geraken?

bedankt voor het mede brainstormen!!!

inge
6-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1218


mieke

 Meld misbruik20-12-2014 21:01:09

Misschien kun je de vlinders bevestigen aan een klein wasknijpertje (eventueel ook in overeenkomstige kleur). Je kunt ze dan presenteren aan een grote tak of boom om zo. Bij het binnenkomen kunnen de gasten dan kun vlinder zoeken. Over kwijtspelen zou ik niet meteen zorgen maken. De mannen kunnen het in hun kostuumvest steken (op op-'knijpen'), of de vrouwen in hun handtas. Wij hebben ook al vaak een gewoon kaartje of zo gekregen en heb toch nog nooit mijn tafel niet gevonden hoor!



Sabrina
20-9-2014


inge
6-6-2015
 Meld misbruik21-12-2014 18:32:55

de wasknijper is een super idee. ga ik proberen ineen te knutselen.
Ook een leuk idee om die op een tak te doen.
jaja we gaan er geraken :D



Dorien
25-7-2015
 Meld misbruik24-12-2014 11:34:28

In de Action kan je momenteel mooie wasknijpers kopen. http://www.action.be/100-nieuwste/cloverleaf-knijpers-o...
Misschien een ideetje?

Succes alvast!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...