Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help...Suitelijn REA???

  29-1-2007 11:27:56
Collega-bruidjes,
Ik heb een probleempje met de kleding van mijn suite. Ik had er graag bijgeweest als mijn mama, schoonmama, schoonzus, getuige én zus hun kleding voor de suite gingen kiezen. Wij huren voor alle mannen hetzelfde pak en ik had dus ook graag een idee hoe de dames er gaan uitzien. Nu is mijn zus dit weekend (zonder dat ik van iets wist) een kleed gaan kopen. Ze beweert dat het een kleed is van de collectie REA, model 4011T. Dit is iets onvindbaar op internet, ik had er ook nog nooit van gehoord. Kent iemand deze lijn? Ik ga morgen in ieder geval naar de winkel bellen in de hoop dat ik mag langskomen om dat kleed te zien...maar ik ben nu al ongerust, aangezien mijn zus totaal geen idee heeft van wat we in gedachten hadden en ze een totaal andere stijl heeft dan mij. Als dus iemand me kan verderhelpen met info, graag!

Alvast bedankt,
Els
22/09/07

Els
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1104


daisy
18-8-2007
 Meld misbruik30-1-2007 18:03:04

ik heb gewoon gezegd dat de mensen van de suite in het lang moesten zijn en geen hoed. ok, het is jouw dag, maar mijn zus en schoonzus mag van mij dragen wat ze willen. Ik weet dat ze in het lang gaan zijn en ben blij dat ze er bij zijn. heb er ook het volste vertrouwen in dat ze beiden passend gekleed zullen zijn en daar niet als clown zullen toekomen. Ik maak me hier dus geen zorgen in! Misschien ga ik het ene niet zo graag zien, want mijn zus heeft ook een andere smaak,maar ik weet dat zij het mooi zullen vinden en dat het passend zal zijn en niet extra vagant of uit de toon vallend... relax!!



Els
22-9-2007
 Meld misbruik31-1-2007 10:14:58

Daisy, bedankt voor je bericht. Heb intussen een foto van de jurk gevonden. Zoals ik wel vreesde is het een lange prinsessenjurk (bijna een trouwkleed). De andere dames willen liever iets moderner, wat ze achteraf ook nog kunnen dragen. Mijn zus zou echter graag ooit zelf trouwen en kiest dus een jurk die haar droom wat doet uitkomen... Ze zal volledig uit de toon vallen, vrees ik. En natuurlijk, zoals iedere bruid waarschijnlijk ;-) had ik graag het meeste opgevallen. En nu lopen er 2 rond in een lange jurk met sleepje (en niet in het wit...) Ik vrees dat ik er toch nog een tijdje ga mee inzitten...
Maar toch bedankt voor je steun!
Els



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik31-1-2007 11:00:35

Hey Els,

Ik begrijp u volledig hoor.
Daisy heeft bvb. gevraagd om in 't lang te zijn en dat zullen ze ook doen. Ja, dan zou ik me ook geen zorgen maken.
Maar bij ons wil het ene deel 'echte' suitekledij (in 't lang) en het andere deel kledij dat ze achteraf nog kan afdragen. Geen van beiden wil van gedacht veranderen.'t Zal nogal een zicht zijn.

Ik zou er in uw plaats ook niet kunnen mee lachen. Mijn mama heeft ook haar gedacht gezet op een kleed dat eigenlijk een trouwkleed is (in beige) maar ik heb haar gevraagd om haar zinnen op iets anders te zetten en gelukkig begreep ze dat.
Voor de mannen hetzelfde probleem: iedereen wil huren en één iemand wil kopen.
Ik snap niet dat mensen zich voor die ene dag niet een klein beetje willen aanpassen aan de wensen van het bruidspaar.

Eén goede raad die ik je kan geven. Laat uw dag daardoor niet bederven. Zij is degene die uit de toon zal vallen.

Ik wens je een mooie en gelukkige trouwdag toe zonder frustraties!!!

Groetjes, Sissi



daisy
18-8-2007
 Meld misbruik31-1-2007 22:42:17

Ja, dat is wel een probleem... ik heb geluk denk ik dat ik kan vertrouwen dat ze 'passend' gekleed zullen zijn! Het is jouw dag en het is de bedoeling dat jullie in het middelpunt staan. maar inderdaad, het zijn zij die uit de toon gaan vallen.
probeer het je niet aan te trekken en als het je echt stoort van dat ene, eventueel eens proberen toch een kleine opmerking te maken? subtiel iets vragen?

veel geluk!!!



Clarisse
17-9-2007
 Meld misbruik14-2-2007 20:45:43

Hallo,

Ik ken dat!!Ik had het ook graag geweten,maar bij ons is het al een probleem dat de mannen een kostuum moeten dragen en mijn schoonmoeder en schoonzus willen ook niet zeggen welke kleuren ze kiezen.Hun smaak is ook volledig anders.
Ik weet niet hoe je het het beste aanpakt maar bij ons zijn er al woorden gevallen.



Els
22-9-2007
 Meld misbruik16-2-2007 13:54:24

Ik ben al blij dat er nog bruidjes zijn die dit probleem hebben. We zijn intussen een tweetal weken verder en er zijn al serieus wat woorden over gevallen. Mijn ma heeft een aantal dagen totaal niet tegen mij gesproken en vindt nu dat ik me maar moet excuseren. Komt nog bij dat ik de 2e week ziek thuis zit en dus al die heisa wel kan missen! Zij is ervan overtuigd dat de jurken van de dames moeten passen bij mijn kleed, terwijl ik gezegd heb dat enkel Stijn bij mij moet passen en dat wij als koppel moeten opvallen, niet dat iedereen de bruid moet zoeken... Ik krijg dan een paar verwijten naar mijn hoofd; dan gooien we dat kleed gewoon weg of we moeten het voorschot al niet meer hebben... Leuk is anders. Ik en Stijn hebben zowat beslist dat we haar uit zoveel mogelijk foto's gaan houden (de film is natuurlijk wat moeilijker). Ze is niet mijn getuige dus voor de officiële foto's moet dat lukken. Maar mijn ma wou per se dat ze wel in de suite loopt, dus ja...

Els


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...