Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen vliegtickets, huwelijksreis Sri Lanka...

  17-12-2014 21:28:49
Hey,

Heeft er iemand ervaringen met de volgende sites om vliegtickets te bestellen?
Tripair.be, travel2be.nl, govolo.nl
Iemand al eens naar Sri lanka geweest? Enkele aanraders?

Dikke merci!


Kim
27-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1466


Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik18-12-2014 8:03:42

Ik zou een vliegtuigticket rechtstreeks bij de vliegtuigmaatschappij boeken en niet via één of andere algemene website. Volgens mij vlieg je best over Dubai of Qatar. Misschien eens Emirates checken? Dat is een heel goede maatschappij voor lange afstandsvluchten.



Inge
22-5-2015
 Meld misbruik18-12-2014 10:01:41

Hoi Kim, mijn ouders zijn vorig jaar drie weken rond getrokken in Sri Lanka. Als je je e-mail adres geeft, stuur ik je hun telefoonnummer en mailadres door. Zij kunnen je ongetwijfeld heel wat tips geven. Gr, Inge



Michele
20-6-2015
 Meld misbruik20-12-2014 15:10:45

Ik boek al mijn tickets via cheaptickets.nl of be (verschilt soms in prijs!) of via ebookers. Betrouwbaar en beter koop als op de gewone websites



Jeroen
19-9-2015
 Meld misbruik22-12-2014 21:53:24

Sri Lanka is een prachtige en zeer veelzijdige bestemming ! Wij hebben er ons in oktober verloofd , dus voor ons blijft dit altijd een (ei)land met bijzondere herinneringen :-) De ideale formule is eerst een rondreis maken met privégids (de gewoonte ginder) en afsluiten met enkele dagen aan de zuid- of westkust , of desnoods een verlenging in de Malediven ! Geniet ervan !




Tine
7-8-2015
 Meld misbruik30-12-2014 10:04:23

Jeroen, mag ik vragen welke rondreis jullie gemaakt hebben (touroperator en duur enzo) en hoe de ervaring met een privégids was?
Momenteel overwegen we om een korte rondreis te doen op Sri Lanka (4-5 dagen) en dan nog een kleine week verlengen in een strandhotel.
Informatie (via pm) is steeds welkom!



Jeroen
19-9-2015
 Meld misbruik30-12-2014 13:59:29

Dag Tine, wij boekten via Travel Experience (srilankadirect.be), een zeer positieve ervaring ! Wij boekten wel een rondreis van 10 dagen en een kort strandverblijf van 4-5 dagen, maar voor een honeymoon kun je het idd andersom doen. Een korte rondreis volstaat bv al om de "culturele driehoek" en het olifantenweeshuis te bezoeken. Wij hadden veel geluk met onze privégids en hadden de indruk dat deze zorgvuldig worden geselecteerd door Travel Experience. Voor het strand raden we wel eerder de zuidkust aan dan de westkust (mooiere stranden). Sri Lanka is in elk geval een aanrader ! Enjoy !



Kim
27-6-2015
 Meld misbruik2-1-2015 13:42:10

Onze vliegtickets zijn besteld, we gaan backpacken! We zijn niet voor een strandvakantie... We zien dus wel waar we uitkomen. Enkele dingen die we zeker moeten zien?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums