Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht : birdcage sluier...

  16-12-2014 13:38:13
De titel spreekt voor zich...
Ik ben dus op zoek naar een birdcage sluier.
Met een vintage toets...

Ik heb er al een aantal gevonden op pinterest, maar durf dit niet goed te bestellen.
Ben ook een beetje bang voor de extra kosten.

Kennen jullie soms een site (europees) waar ik dit kan vinden?
Of andere opties?
Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt,
x

Dunia
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 892


Laarke
28-3-2015
 Meld misbruik17-12-2014 15:01:44

Hey Dunia,

ik kon ook geen Europese site vinden met de sluier die ik graag wilde, vinden dus heb ik na lang twijfelen een sluier besteld bij lightinthebox. Ik was ook een beetje bang voor de extra kosten. Mijn sluier kostte niet veel (41€ verzending incl) maar er kwamen idd douanekosten bij, 20,65€ dus een totaal een goeie 60€. Misschien heb je zo wel een idee van de extra kosten...

Groetjes




Céline
1-7-2016
 Meld misbruik18-12-2014 18:24:24

Topvintage? Die hebben er.... :-)
Verzending binnen België en Nederland is gratis.
Ik heb daar een kleedje besteld en ben er supertevreden van!

Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...