Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help wij willen graag naar Parijs...

  15-12-2014 20:16:38
Hallo,
Met nog zo een 200 dagen wel nog af te tellen, beginnen wij al uit te kijken om een 'klein huwelijksreisje' te doen namelijk een Citytripje naar Parijs...
Maar wat een zoektocht op het net... waar ik geen eind aan vind.
Kunnen jullie mij eventueel wat tips van Hotelletjes kamer met ontbijt, en wat we echt niet mogen missen eens we daar zijn?
Alvast mercietjes


ilse
27-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1327


Christ

 Meld misbruik16-12-2014 7:14:50

Dag Ilse,

Ik ben al vaker naar Parijs geweest, het is toch uitkijken als je een hotel boekt. De eerste keren dacht ik vaak: waar zit ik hier nu?
Vaak was het op foto-opdracht (ooit es huwelijkreportage gemaakt ook) of met een fotoclub, we moesten enkel kamer hebben om te slapen, maar toch...

De laatste keren nam ik daarom steeds het IBIS-hotel aan Gare du Nord (is ook handig, meteen kon ik de valies kwijt in het hotel). Het is geen luxe hotel, maar het nodige comfort dat ik wens, was er toch aanwezig. Ontbijt was ok, net als de prijs.

Parijs, wat kan je allemaal bezoeken.. goh heel veel! Musea genoeg, maar wellicht zoek je dit niet...
De gekende zaken: Eifeltoren, boottochtje op de Seine, Notre Dame (ook es door Quartier Latin wat verderop lopen), Montmartre, Place du Tertre, eens wandelen langs de Seine, Champs Elysées, Arc du Triomphe, genieten van de typisch Parijse brasserieën, de Opera, La Fayette,,.. Fotografisch gezien vond ik ook La Defense de moeite en ook een bezoekje aan Père La Chaisse vond ik mooi (is het bekende kerkhof in Parijs waar vele bekende liggen)



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik16-12-2014 8:09:02

Ik ga altijd naar 'le jardin du marais'. Het hotel ligt in de leuke en hippe wijk 'de Marais'.

Qua bezienswaardigheden: zovéél mogelijk plannen. Ik heb er mijn hart verloren :-)
Ik heb zo een boekje met bezienswaardigheden en dat is wel handig... Kun je ook gewoon huren in de BIB.
één tip: plan je bezoek! Zoek op voorhand uit wanneer je naar waar gaat. Parijs is zo groot en het is een kleine moeite om dat op voorhand eens uit te dokteren. Als je dit doet, verloopt je bezoek 100 keer vlotter. Leuke restaurantjes zitten ook snel vol; dus ik reserveer altijd op voorhand (ik zoek via tripadvisor)



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik16-12-2014 8:22:23

Een tip: koop de reisgids 100% parijs. Daar staan leuke buurten in en niet enkel de puur toeristische plaatsen.
Wat hotel betreft: Garden Saint Martin. Volledig gerenoveerd, ruime kamers (zeker voor een stad als Parijs!) en goede ligging. Ook prijs is super hier!!
http://www.hotel-gardensaintmartin-paris.com/



ilse
27-6-2015
 Meld misbruik18-12-2014 19:49:04

Bedankt voor de leuke tips allemaal
Inderdaad Jolien een heel leuk hotel is er eentje die bij onze favorieten komt te staan zal moeilijk kiezen worden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums