Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma huwelijksreis

  14-12-2014 19:24:59
Hoi,

Wij zouden zo snel mogelijk willen gaan boeken maar kunnen maar niet kiezen tussen 3 droomreizen:
-Tanzania/Zanzibar
-USA West Tour/Aruba of
-Mauritius
Iemand ervaring met 1 van deze bestemmingen?
Wij kunnen de knoop maar niet doorhakken.
Langs de ene kant willen we pure relaxatie en dan is een strandvakantie in Mauritius ideaal, maar langs de andere kant is een safari en rondreis door Amerika onze droom en aangezien we volgend jaar na de reis voor een kindje willen gaan moeten we het eigenlijk nu doen anders komt het er misschien niet meer van...

Marisa
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1520


Lenntje
6-6-2015
 Meld misbruik14-12-2014 21:40:13

Ik zou niet twijfelen: Tanzania/Zanzibar!!



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik15-12-2014 11:30:36

Wij doen als huwelijksreis nu ook Tanzania & Zanzibar, maar wil je meer waar voor je geld, dan kan ik alleen maar West USA aanraden, met de nationale parken daar. Wij hebben destijds een 24-daagse trip gemaakt, gaande van San Francisco naar Yellowstone, met stops in Napa Valley, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Zion, Bryce Canyon, Lake Powell, Grand Canyon, Monument Valley, Canyonlands, Arches en Grand Teton. Echt ongelooflijk mooi! Als vervoersmiddel hadden we een 4x4 en overnachtingen waren met tentje, maar als huwelijksreis zou ik zeker een chique campervan in de plaats nemen!

Op de weg terug hebben we dan ook nog New York aangedaan.

Zoals gezegd doen wij nu als huwelijksreis ook Tanzania & Zanzibar, maar da's een heel ander type reis natuurlijk.



Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik15-12-2014 12:07:24

Bedankt voor de reacties :-)!
We hebben dan toch de knop doorgehakt en we gaan straks onze reis gaan boeken.
We hebben dan toch gekozen voor Tanzania/Zanzibar.
Amerika is ook een droom maar als huwelijksreis ben ik bang dat het toch wat teveel stress met zich zou meebrengen. We zouden het ook met een 4x4 huurwagen doen maar sommige dagen moet je bijna 700km rijden en mijn verloofde heeft geen rijbewijs, dus als we niet kunnen afwisselen is dit misschien toch wat teveel voor mij.
We wouden het eerst met een autocar doen maar het reisbureau raadde dit af als huwelijksreis omdat dit eerder voor bejaarden is hehe en ook minder privé.
Ook niet wetende hoeveel extra kosten er zullen bijkomen zoals benzine, eten en drinken, entrees voor de nationale parken ed. doet ons wat twijfelen.
Het blijft een huwelijksreis dus dan denk ik dat een Safari en erna strand net iets meer genieten wordt. Tijdens de safari moeten we toch al niet zelf rijden :-).
U.S.A. dan misschien op een huwelijksverjaardag, wanneer we allebei een rijbewijs hebben.



Lenntje
6-6-2015
 Meld misbruik15-12-2014 12:12:47

Marisa, mag ik eens vragen met welke touroperator/welke organisatie jullie die huwelijksreis gaan doen? Wat de planning is? Wij zijn al veel in (zuidelijk) Afrika geweest en zouden beide supergraag Tanzania/Zanzibar doen, maar langs de andere kant is mijn hubbie nog nooit buiten Afrika geweest... En ik zou graag willen dat hij ook eens een ander continent kan zien... Maar we blijven verliefd op Afrika, vandaar dat het ook bij ons een moeilijke beslissing is...
Laat maar iets weten als je wil, ik ben blij dat jullie de knoop hebben kunnen doorhakken! Je gaat er zowieso géén spijt van hebben!!



Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik15-12-2014 12:33:03

Wij boeken via jetair, een safari van 7 dagen per 4x4.
We landen pas om 19u50 dus brengen we 1 nacht door in Arusha in het Lake Duluti Serena hotel kamer en ontbijt.
Daarna 1 nacht in Lake Manyara in de Manyara Serena Lodge (****+),
2 nachten Serengeti in de Serengeti Sopa Lodge (***),
2 nachten Ngorongoro in de Ngorogora Sopa Lodge (***+)
En ten slotte 1 nacht Tarangire in de Tarangire Sopa Lodge (***+).
Alles is in vol pension. En erna nog 10 nachten strandvakantie in Resort Dream Of Zanzibar (*****) met zeezicht, all in, dit alles aan €7.453,6 voor 2 personen. Goedkoop is het niet, maar je gaat maar 1 keer op huwelijksreis (hopelijk :-)) Ik kijk er al zooooo hard naar uit!!!



Jeroen
19-9-2015
 Meld misbruik15-12-2014 12:35:13

Tanzania/Zanzibar wordt allicht ook onze honeymoon bestemming ! Afrika schijnt hier nogal populair te zijn ... Goede keuze dus ! Geniet ervan !



Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik15-12-2014 13:40:42

Hehe ja heb ik ook al gemerkt :-).
Voor mij is het echt een droom en ik ben zo gelukkig dat hij eindelijk werkelijkheid zal worden! Ik denk dat het echt een ervaring is die je nooit meer vergeet.



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik15-12-2014 17:21:17

Tanzania is idd meer "honeymoon"-material!

Wij hebben trouwens onze reis geregeld via Best of Travel in Roeselare. Zeer content van!

Geniet ervan!



Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik15-12-2014 18:49:50

We zijn net gaan boeken, wel een onaangename verrassing, het kwam €2000 duurder uit, mijn vriendin was vergeten de vlucht meerekenen 😁!
We hebben dan maar 3 nachtjes minder Zanzibar genomen, het scheelde toch al iets.
We zijn eventjes in shock maar toch dolgelukkig!



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik16-12-2014 11:07:27

Dus als ik het goed begrijp hebben jullie ongeveer 9.000 euro besteed aan jullie huwelijksreis? Dan hoop ik dat het meer dan super wordt hoor !



Marisa
29-8-2015
 Meld misbruik16-12-2014 19:16:43

Nee nadat we er 7 nachten i.p.v. 10 nachten Zanzibar van hebben gemaakt en met 5% korting van mijn verloofde haar werk kwam het nog op een €8.500, nog meer dan genoeg dus 😳. Dat worden enkele overuurtjes op het werk, maar heb het ervoor over.
Het was wel eventjes een klap in ons gezicht.



sharone
21-5-2016
 Meld misbruik11-9-2015 10:58:17

Dag Marisa, wanneer doen jullie deze reis. Wij zijn ook aan het kijken voor die reis. Waar hebben jullie geboekt?



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums