Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij Bruidsmeisjes

  12-12-2014 9:51:25
Beste bruidjes,

wij trouwen meer amerikaans systeem.

Mijn twee dochters zijn mijn bloemenmeisjes en voor hen laten we een jurkje op maat maken door November Styling in Zonhoven. De prijs hiervoor is zeer schappelijk.

Nu heb ik ook twee grote bruidsmeiden: één van mijn beste vriendinnen en beste vriendin van mijne toekomstige.
Zij krijgen van ons hun jurk cadeau ... nu ofwel laten we hen ook één op maat maken, kostprijs hiervan is 400€/kleed. Niet dat mijn vriendinnen dat niet waard zijn maar toch best de moeite..

Nu mijn vraag, wat doen anderen die ook vriendinnen als bruidsmeiden/getuigen hebben?
En heeft er iemand ervaren met sites zoals JJshouse.com of izidress.com?
Hierop vind ik ook verschillende modellen die prachtig zijn.

Groetjes

Kelly
11-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1367


Inge
22-5-2015
 Meld misbruik14-12-2014 9:46:25

Je kan hen ook zelf een jurk laten kopen en hen een leuk juweeltje cadeau doen als bedankje... Iets origineels laten maken bij een juwelenontwerper. Mooi aandenken dat ze in elk geval langer gaan koesteren dan de jurk.



Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik15-12-2014 16:39:39

Beiden meiden zijn gevraagd met een ketting :-) dus dat hebben ze al hetzelfde.

Het probleem is dat hun jurken in het kleurthema moeten passen en ze dus niet zomaar eender welk kleedje kunnen gaan kopen.
Daarbij zijn het twee verschillende van postuur en grootte wat het niet evident gaat maken dat ze in één winkel beiden iets gaan vinden.

Daarmee dat we uitkwamen met het op maat laten maken.



Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik16-4-2015 18:43:41

Hallo Kelly,

Heb je ondertussen al de jurken gevonden voor je bruidsmeisjes? Ikzelf wil ook in het Amerikaans trouwen met 3 bruidsdames erbij. Ik moet ze alleen nog vragen. Graag zou ik ook net zoals jou jurken op maat willen laten maken daarom mijn vraag naar jou toe :-). Waar hebben jullie je trouwkaarten besteld?
Groetjes Deborah



Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik17-4-2015 10:49:52

Beste Deborah,

ik heb de jurken van mijn grote bruidsmeiden besteld via dessy.com.

De wachttijd is 7 weken waarvan er nu al 5 om zijn dus ik hoop dat ik ze snel heb en dan kan ik je laten weten hoe de maat en de kwaliteit meevalt.

Voor mijn dochters heb ik jurkjes op maat laten maken bij november styling in zonhoven.



Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik22-4-2015 22:41:47

Ben erg benieuwd naar de jurken! Ik heb er eens op gekeken en ze staan mij ook enorm aan! Zou je mij iets willen laten weten als je ze binnen hebt? Hoe zit het met de douane kosten? Groejes Deborah



cynthia

 Meld misbruik24-6-2015 9:44:51

Dag Kelly,


Ik ben ook nieuwsgierig naar de jurken van dessy.com... Laat je aub iets weten? En wat met douane kosten?


Groeten,

Cynthia




Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik25-6-2015 10:00:49

Dag Cynthia,
als je mij je email adres geeft dan mail ik enkele foto's van de jurken door.

Ze zijn echt prachtig van kwaliteit en volgens de naaister die ze wat heeft ingemaakt van pure zijde. Ik heb geen dounakosten moeten bijbetalen - nu ik shop al jaren online en vaak buitenland en ik moet zeggen dat ik nog maar eenmalig heb meegemaakt dat de douane een pakje heeft opengedaan en waar ik op hebben bijbetalen.

Ook naar service viel de site heel goed mee: ik had ze binnen de 7 weken en wij hebben ook de stropdassen voor de mannen van de suite in dezelfde kleur besteld als de jurken. Bij het mailen waren ze heel vriendelijk en heb ik enkel voor de dassen betaald en hebben ze geen extra verzendkosten aangerekend.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...