Terug naar overzicht
Beiden meiden zijn gevraagd met een ketting :-) dus dat hebben ze al hetzelfde.Het probleem is dat hun jurken in het kleurthema moeten passen en ze dus niet zomaar eender welk kleedje kunnen gaan kopen.Daarbij zijn het twee verschillende van postuur en grootte wat het niet evident gaat maken dat ze in één winkel beiden iets gaan vinden.Daarmee dat we uitkwamen met het op maat laten maken.
Hallo Kelly,
Beste Deborah,ik heb de jurken van mijn grote bruidsmeiden besteld via dessy.com.De wachttijd is 7 weken waarvan er nu al 5 om zijn dus ik hoop dat ik ze snel heb en dan kan ik je laten weten hoe de maat en de kwaliteit meevalt.Voor mijn dochters heb ik jurkjes op maat laten maken bij november styling in zonhoven.
Ben erg benieuwd naar de jurken! Ik heb er eens op gekeken en ze staan mij ook enorm aan! Zou je mij iets willen laten weten als je ze binnen hebt? Hoe zit het met de douane kosten? Groejes Deborah
Dag Kelly,
Ik ben ook nieuwsgierig naar de jurken van dessy.com... Laat je aub iets weten? En wat met douane kosten?
Groeten,
Cynthia