Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje

  10-12-2014 16:30:37
vraagje, heeft er soms iemand gratis kaarten voor de trouwbeurs in gent, alvast bedankt

barbara
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 941


Elke
7-6-2014
 Meld misbruik17-12-2014 14:53:17

Barbara wij zijn vorig jaar geweest met kaarten uit het bruidsmagazine for lovers of bruidsmagazine wij trouwen. Daar steken reductiekaarten in.

Het is echt een aanrader voor het passen van trouwringen. Ongestoord zoveel je wil en hou er rekening mee dat ze in de boekjes er héél anders uitzien dan in het echt.Soms positief en soms negatief. Wij hebben alles gepast en dan uiteindelijk goed voorbereid bij onze juwelier in Aalst binnengestapt:-)

Eigentlijk al wat je in magazines ziet en je in om het even welke winkel moet bestellen zie je daar "live"

Gaan trouwens naar de trouwbeurs in Gent terug, om de sfeer op te halen maar ook om mij een mooie traditionele (lees: veel steentjes) verlovingsring aan te schaffen. Wouden het geld van een verlovingsring in ons huwelijksfeest steken maar nu komt het er dus van, in omgekeerde volgorde:-) Onze trouwringen zijn van D'euxx en hadden al een kleine 2000 euro uit ons budget genomen daarmee........


G




barbara
4-7-2015
 Meld misbruik17-12-2014 16:29:52

a super bedank, ben achter al 2 boeken geweest loving you en bruid maar daar staan er geen in, ga dit weekend eens gaan kijken achter de andere boeken.gr


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...