Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen

  10-12-2014 7:22:11

Hoi


Hier begint het te korten, met de feestdagen in het vooruitzicht zal het snel 21 maart zijn. Tijd dus om een aantal zaken concreet te maken.

3e poging voor uitnodigingskaarten te bestellen, onze eerste 2 keuzes waren niet meer te verkrijgen. Hopelijk vandaag nieuws dat het in orde is.

Tekst voor op het kaartje zo goed als af, juist de correcte uren voor receptie en feest nog invullen.

Morgenavond afspraak in feestzaal, DJ komt ook naar daar.

'k ga mij deze week nog bezighouden met genodigdenlijst op PC te zetten en enkele adressen op te zoeken.

Mijn schoenen, tja, die bestelling bij Zalando stond mij niet aan, terugsturen dus.

Ringen moeten we nog zoeken.


't zal beginnen komen.


Peggy
21-3-2015
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1187


Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik10-12-2014 7:37:50

Hey Peggy, wij trouwen een weekje vroeger en het begint idd te korten, eens die 100 gepasseerd. Bij ons zo de uitnodigingen gisteren besteld dus zitten op hetzelfde schema ;-)



Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik10-12-2014 8:03:13

voor ons ook nog exact 100 dagen.
Spannend e.
Wij zitten ook zowat op hetzelfde schema.

Ik hoop vandaag of morgen ook de definitieve versie van onze uitnodigingen te krijgen.
Wij dachten ze te verzenden tegen half januari. jullie?

volgende week ga ik mijn trouwschoenen bestellen.

We zijn ook volop bezig met de definitieve gasten lijst.

Ook het tijdsschema van de dag zit bijna volledig zoals het moet.

spannend spannend spannend



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik10-12-2014 12:46:01

Alle volledig op plan dus - oef. Wij gaan ook half januari de uitnodigingen versturen. We zullen elkaar nog tegenkomen in deze spannende maanden.



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik10-12-2014 13:12:55

Aan de familie geven we ze af rond feestdagen. De rest zullen we ook rond half januari versturen. Maar de meeste mensen zullen we intussentijd wel zien wat ons postzegels uitspaart. Vandaag mijn trouwschoenen opgehaald want vanavond 1ste dansles en morgen 1ste pas kleed. Aangezien we de uitnodigingen besteld hebben is onze gastenlijst rond. Draaiboek is ook rond enkel onze viering moeten we nog uitschrijven en op punt stellen. En daarnaast ook nog vele kleine dingen to do: bruidsboeket, kledij bruidsmeisjes, decoratie tafel, ...
We zullen elkaar idd veel horen de komende weken :-) :-) veel voorbereidingsplezier ;-)



Laarke
28-3-2015
 Meld misbruik10-12-2014 14:30:24

Leuk om te zien dat er verschillende koppels in maart trouwen! wij trouwen een weekje na jullie, op de 28ste. Wij moeten ook nog wel wat regelen (bedankjes, de speech, cadeau's voor de ouders en getuigen, ...). Mijn kleed is in orde, mits een paar aanpassingen. Zijn kostuum is okee en onze schoenen en de ringen ook. Feestzaal, gastenlijst op pc, misboekje, vervoer voor de suite, ... Check. We zijn al aan het aftellen!



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik10-12-2014 17:53:25

wel leuk he, bijna elke week iemand, en zelfs karolien en ik op dezelfde dag. En dat in een laagseizoen moment. Super



Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik10-12-2014 20:32:17

inderdaad Laagseizoen.

voorzien jullie voor de foto's ook een binnenlocatie?

en hebben jullie een vestje om jullie warm te houden. ik heb uiteindelijk gewoon een stola in dezelfde stof als mijn kleed, maar ben echt een koukleum en heb bang om koud te hebben.

En gaan jullie naar de zonnebank gaan? tis nu niet dat we in maart al een schoon naturel kleurtje gaan hebben e :-)



Laarke
28-3-2015
 Meld misbruik11-12-2014 11:19:43

Hey Karolien,

wij trouwen in een kapel en hebben die tuin en een paar gangen met van die glasramen en ruimtes in het klooster ter beschikking voor de foto's, ideaal dus als het echt slecht weer zou zijn.

Ikzelf ben ook een ontzettende koukleum dus ik heb een stola in (nep-bont) en wij voorzien witte plaids voor ons en voor de suite in het treintje dat we als vervoer hebben.

Zonnebank ga ik niet doen omdat ik van mezelf niet echt zo'n bleke huid heb. ;-)




Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik11-12-2014 12:18:39

Ik twijfel ook nog enorm over de zonnebank ... ben niet echt bruin maar iets bruiner mag wel :-).
Voor foto's hebben wij idd een binnenlocatie. Wij rijden met de suite met de stoomtrein en kunnen daar dan in het stationnetje foto's trekken. Daarna trekken wij naar ons magnifiek hotel waar we bewust twee uurtjes rust inlassen. Dan nemen we daar ook nog wat foto's en in onze feestzaal ook.

Ik heb vanavond 1ste pas ga deze avond beslissen wat voor vestje ik zal aandoen. Ik denk dat ik toch ook zal opteren voor een nepbonten jasje. Die tip van de witte dekentjes onthou ik zeker!!!



Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik11-12-2014 19:53:50

Sylvie, hoe was de pas van je kleed.

laarke, die witte plaids zijn inderdaad een super idee!!

onze uitnodigingen zijn ondertussen in orde en daarjuist zijn we ook naar het gemeentehuis geweest voor de akte :-)
We hebben dan ook direct de trouwzaal aan de kindjes getoond.

We zijn tot nu toe de enigen die op 21 maart trouwen in het gemeentehuis.Vind ik super! dan moeten we zeker niet buiten wachten totdat de vorige trouw gedaan is enzo.
ik mag ook een cd'tje met 2 liedjes afgeven voor in het gemeentehuis.





Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik11-12-2014 21:35:07

Hier nog eens naar feestzaal geweest. Veel besproken en gelachen. Dj kon niet komen, maar we spreken nog af. Wij hebben een supergevoel. Nu nog afspraak dj en gemeentehuis. Uren kunnen doorgegeven worden voor kaartjes. Enz...



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik12-12-2014 8:37:37

Ik ga ook naar de zonnebank gaan, vrees dat ik anders nogal bleekjes ga zijn.
Binnenlocatie nog niet bekeken, feestzaal heeft ook prachtige hoekjes, dus sowieso kunnen daar ook mooie foto's gemaakt worden. Wij gaan na het gemeentehuis ofwel in Lochristi iets kleins gaan eten ofwel gaan we naar huis. We moeten sowieso nog naar huis want we willen ook thuis foto's ( zoals vroeger voor het huis ) en met de hondjes. Ook in het gemeentehuis kunnen normaal gezien nog binnenfoto's gemaakt worden in het oude gedeelte. 'k ga nog beetje afwachten wat weer het zal zijn, maar we kunnen ook nog terecht in het Park van Beervelde (oude paardenstallen) en dat kan nog op het laatste moment gevraagd worden.
Ik word wel klein beetje nerveus omdat het vervoer geregeld is, maar wij mogen niet weten wat het wordt. 'k hoop alleen maar dat ik geen kou zal hebben, maar plaids zullen ook voorzien worden. Nu nog bekijken wat we gaan doen, zelf naar huis gaan of ergens gaan slapen en dochter naar huis laten gaan met babysit of haar ergens gaan laten slapen.



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik12-12-2014 12:00:31

Mijn 1ste pas was geweldig - samen met drie hartsvriendinnen .... Ik popel al om mijn kleed opnieuw aan te doen :-) :-) :-)



Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik12-12-2014 19:55:57

peggy, wij hebben 2 zoontjes (3 en bijna 7 tegen dan).
we hebben heel lang getwijfeld wat we met hen zouden doen.
uiteindelijk hebben we vorige week het volgende beslist.
Kids gaan mee naar het gemeentehuis en krijgen daar enkele speciale taakjes.
nadien gaan wij met de suite thuis een broodjeslunch eten.
we hebben beslist om daar 's middags een openingsdans te doen met onze kindjes op een disneyliedje.
nadien gaan ze nog mee voor de foto's.
wanneer mijn verloofde en ik aan de foto's van ons 2 beginnen gaan de kindjes met mijn ouders naar hun huis. Daar zal de babysit zijn die derest van de avond/nacht bij hen zal blijven.
receptie, avondeten en avondfeest doen ze dus niet mee...
ergens vind ik het spijtig, maar ik denk dat dit voor hen het beste is.

Sylvie super dat je 1e pas zo goed meegevallen is :-)



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik13-12-2014 8:46:41

Wij hebben ook twee kindjes, de oudste zal dan 5 jaar zijn en onze jongste bijna 4. Bij ons lopen ze heel de dag mee (na de middag hebben ze wel een uurtje of 3 rust) en dan gaan ze nog mee naar het feest normaalgezien zeker tem de openingsdans (aangezien ze meedoen :-)). Het is idd niet gemakkelijk met kidies.
Daarna zal de babysit met hen naar het hotel gaan waar we zullen overnachten en 's morgens ontbijten we dan met de dichte familie.
Voor je kindjes kan je enkel en alleen zelf beslissen ... ik vind het ook geen slecht idee om ze niet mee te nemen naar het avondfeest want ik denk dat we wel een scene zullen krijgen als ze moeten vertrekken :)



Laarke
28-3-2015
 Meld misbruik13-12-2014 10:20:16

Wij hebben 1 kindje van 9. Zij is ons bruidsmeisje, samen met de dochter (11j) van mijn getuige.

Wij zijn er nog over aan het nadenken wat we 's nachts moeten doen. Onze dochter is het niet gewend om lang op te blijven maar wil wel overal bij zijn. Ze zegt zelf dat ze in slaap gaat vallen op haar stoel enzo dus we weten het niet goed... :-D

Het is wel een echt meisje die ook het feest mee "regelt"(mama, zou je dat zo niet doen, mama dat is wel een goed idee, ...). Hihi. Ze spreekt ook altijd over "op de trouw van ons 3". Vinden we wel super.


Sylvie, die eerste pas is echt geweldig he! Ik kan ook niet wachten om mijn kleed terug aan te doen! Maar mijn tweede pas is pas op 9/2.

Karolien, is super dat je de enige bent. Hopelijk blijft dat zo. Wij weten het nog niet want moeten in januari pas naar het gemeentehuis. Alles ligt wel vast maar voor de papieren is het dus nog even wachten.




Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik13-12-2014 11:24:28

Wij hadden ook eerst gedacht om de kindjes een stuk van het feest 's avonds mee te laten doen, maar aangezien ze hier ook niet gewoon zijn om laat te gaan slapen EN omdat ik vrees voor scène als ze dan wel naar huis moeten hebben we dus beslist om ze niet mee te laten doen 's avonds..

Ik heb mijn eerste pas enkele weken geleden gehad! super e.
6 februari laat ik mijn proefmake-up en haar doen en dan nadien ga ik mijn kleedje nog een laatste keer passen.
het Zal enkel nog wat ingekort moeten worden.

Momenteel is mijn aanstaande weg mijn zijn mama, op zoek naar zijn trouwkostuum. ik ben benieuwd wat het zal geworden zijn.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...