Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

annulatieverzekering mogelijk?

29-1-2007 8:08:48
hallo allemaal,

wij hebben 2 weken geleden vernomen dat 1 van onze ouders ernstig ziek is en een aantal maanden chemotherapie zal moeten ondergaan. wij trouwen echter binnen enkele maanden, en hebben nu een beetje schrik dat we dit misschien gaan moeten uistellen als hij zieker en zieker wordt. Aangezien we al voor veel zaken een voorschot betaald hebben en binnenkort ook nog een aantal zaken moeten vastleggen, willen we ook niet al dat geld kwijt zijn als we die dag niet zouden kunnen trouwen. Weten jullie soms of je hiervoor een annulatieverzekering kan afsluiten?

an
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 504

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik29-1-2007 8:29:53

Normaal kan je dit doen, maar ik weet niet of je al te laat is. Hoe of wat kan ik niet mee helpen, want wij vonden dit niet nodig... Maar ik hoorde wel van veel mensen dat we dit beter zouden doen, ge weet nooit wat er voorkomt hé... Vraag eens na aan uw verzekeringsagent, die gaat wel raad weten! Alvast veel beterschap voor het getroffenen familielid... We leven met u mee!
Hou je sterk,
jotje

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik29-1-2007 9:59:50

Hi An,

Ik heb ook wel gehoord dat je een annulatieverzekering kan afsluiten voor je huwelijksdag, ik zou ook zeker eens bij je verzekering informeren.
Veel sterkte de komende maanden!
Groetjes,
Véro

vanessa
20-12-2007
 Meld misbruik29-1-2007 10:33:14

In nederland is dit wel erg gangbaar, maar in belgie is dit minder ingeburgerd. Je kan inderdaad best eens gaan horen naar je bank-verzekeraar.

Hou de moed erin in elk geval.

Wendy

Meld misbruik29-1-2007 12:24:35

Hey An,

Ik had hier ook voor geïnformeerd bij onze verzekeraar. Het was mogelijk om te verzekeren, maar wel niet goedkoop (prijs weet ik niet meer...)
Mijn vriend wilde dit dan niet afsluiten...
Ik zou ook eens informeren bij u makelaar. Als die u niet zou kunnen helpen, onze makelaar is Verzekeringen De Clerck (www.verzekeringendeclerck.be ) en hij kon dergelijke verzekering dus in elk geval aanbieden.

Mvg,

Wendy D

Maartje
13-10-2007
 Meld misbruik30-1-2007 9:54:46

Hey,

Wij hebben ons hiervoor ook geïnformeerd (bij KBC, maar die hadden deze vraag nog nooit gehad). Deze verzekering zou ons ongeveer 250 euro kosten. Verschillende dingen zijn niet gedekt, zoals vooraf bekende ziektes (zoals hartaandoeningen bij ouders), personen ouder dan 70 (grootouders dus),...

Echt de moeite vonden wij het niet. Mijn moeder en vader hebben een hartaandoening en als zij iets zouden krijgen aan hun hart een paar weken voor de trouw komt die verzekering niet tussen. Waarom er zoveel geld aan uitgeven als het belangrijkste niet gedekt is, was ons gedacht.

Groetjes
Maartje
13/10/2007

Ewalda
11-8-2007
 Meld misbruik31-1-2007 20:12:12

mijn verzekeraar stelde de volgende verzekering voor:
evenementen risico polis

http://www.eurolloyd.be/evenementenrisicopolis/index.sh...

hierbij kan je max 10 personen verzekeren die het dichtst bij je staan.
eventueel ook mogelijk om per 50 genodigde te verzekeren maar dit komt wel veel duurder uit.

Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen,

Groetjes,

Ewalda
11.08.2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...