Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen: Perles d'Amour of Fede di Oro?

  4-12-2014 10:02:03
Hoi allemaal,

Volgende item op ons to-do-lijstje: trouwringen. We willen strakke eenvoudige ringen (met 1 of een paar kleine steentjes voor mij, zonder iets voor mijn toekomstige). Na wat te hebben rondgesurft en op het forum gelezen te hebben, heb ik nog 2 mogelijke keuzes over: Perles d'Amour en Fede di Oro. Voor Fede di Oro zouden we 1.5h heen moeten rijden, dus dan wil ik toch wel zeker weten dat het goed is.
Over beide heb ik al veel positieve dingen gelezen, maar wou toch even jullie mening/ervaringen horen. Welke zouden we nemen?

Merci!

An
27-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1351


jessica
27-6-2015
 Meld misbruik4-12-2014 13:18:05

Perle D'Amour.

Wij zijn zelf van regio Brugge en zijn een heel eind gereden om naar Perle D'amour te gaan.

Is bij die man thuis en hij heeft zo goed als alle collecties. doordat hij geen kosten meer heeft (vroeger wel, juwelier op de meir) kan hij serieuze kortingen geven.

om je een indicatie te geven onze beide ringen samen kosten iets minder dan mijn ring oorspronkelijk op internet (volgens het merk) kost.

Fede Di Oro heb ik gemengde reacties over gehoord. Ben er wel zelf niet naar toegegaan. Volgens mij (maar ben dat zeker niet zeker) maken zij meer hun eigen creaties en verkopen geen merken.

Wij hebben onze trouwringen gekocht bij Perle D'amour en zijn zeer tevreden. We gaan er zaterdag om!

Veel succes met je zoektocht!

oja mss een belangrijk detail je moet 4-5 uur reken voor je afspraak bij Perle D'amour aangezien hij er op staat dat je alle collecties ziet zodanig je alle type ringen hebt gezien en overwogen.

groetjes Jess





Christ

 Meld misbruik4-12-2014 17:46:16

heel tevreden van Fede di Oro, enorm veel keuze

en als je iets wilt aanpassen aan een ontwerp: geen probleem

veel ringen zaten tussen de 900 en 1100 euro per paar...

prima service, geen klagen over...

greetz,

Christ




Karo
20-6-2015
 Meld misbruik4-12-2014 19:47:26

Sale here..fede di oro..superveel keuze en alles is mogelijk..ik heb de basis van de ene ring met een accentje van een andere ring met de breedte van nog een andere ring etc :) heel vriendelijk ok en idd mooie prijzen!
succes!



Sarah
1-8-2015
 Meld misbruik4-12-2014 19:50:18

Waar is perle d'amour gevestigd?



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik4-12-2014 19:59:40

Hey,
Wij waren zeer te vreden over Fede di oro, uurtje gereden maar het was de moeite waard!
Wij hebben ook onze ringen zelf samen gesteld, zeer leuk om weten dat je ringen toch wel uniek zijn😄
De prijzen variëren en er gaat nog een percent af
Bij ons kwam het op 1700€ per paar, maar heb er ook gezien van 800€ per paar.
Voor ieders wat wils dus.
Grtjes Sofie



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik8-12-2014 9:39:29

Fede di Oro!
Vriendelijke man, ruime keuze en je kan ook alles aanpassen naar je eigen smaak!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...