Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie nog met pasgeboren baby op trouwfeest?

  3-12-2014 10:40:23
Hallo iedereen!

Ik ben 4 juli uitgerekend om te bevallen van ons eerste kindje, en op 24 juli trouwen we. Een beetje krap allemaal hihi, maar liever met een pasgeboren baby op de trouw dan hoogzwanger! Al zal de openingsdans niet te veel voorstellen waarschijnlijk ;-) Nu, het is zeker geen ramp, integendeel, onze trouw was al allesbehalve traditioneel, dus een draagdoek rond men lijf maakt het plaatje eigenlijk wel af haha.

Wie zit er nog in deze situatie en hoe gaan jullie het aanpakken (of in deze situatie gezeten en aangepakt)?

Groetjes!

Tamara
24-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1509


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik3-12-2014 15:31:52

Hey,
Eerst en vooral proficiat met de zwangerschap
Een pasgeboren baby is eigenlijk nog makkelijk op feest, om de 3uur eten en zien dat er een ruimte voorzien om de baby wat rust te gunnen.
En jullie openingsdans met zen drieën..... Lijkt me zeer mooišŸ˜„
Grtjes Sofie



Lindy
11-6-2016
 Meld misbruik4-12-2014 12:26:52

Misschien ook rekening mee houden dat je ook 2 weken over tijd kan gaan.... dan lig je nog in het ziekenhuis of kom je er net uit als je trouwt... Natuurlijk aan de andere kant kan je ook 2 weken te vroeg bevallen he... :-) ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar misschien toch iets om over na te denken. Verder is een kleine baby inderdaad gemakkelijker dan eentje van een paar maanden want hij/zij zal slapen wanneer hij t nodig acht en zich vanzelf melden om te eten :-) Ik denk wel dat je vrijwilligers vind die jullie kleine wonder even willen eten geven als dit op een ongepast moment is (bvb in de kerk :-) ) veel succes met je zwangerschap!



Tamara
24-7-2015
 Meld misbruik5-12-2014 10:09:26

Mijn schoonzus is dit jaar bevallen en na een week overtijd (zoals bij haar geweest) lijden ze tegenwoordig graag in. Dus daar zit ik niet zo mee in :-)

De datum verleggen is sowieso geen optie meer, alles ligt al vast.

Ik geef gewoon borstvoeding, en geneer me daar ook niet voor ;-) Het zijn alleen maar vrienden en familie die dag rond mij, dus die mogen dat gerust zien :-) We trouwen niet in de kerk, maar steken zelf een ceremonie in elkaar :-D

Ja, ben er inderdaad van verschoten, om bij mijn zus en schoonzus te zien hoe hun baby rond die leeftijd gewoon door alles heen slaapt!



Jolien
14-8-2015
 Meld misbruik5-12-2014 11:23:04

Dan ist te hopen dat je een brave baby hebt, en zoja, dan zal bij/zij zeker wel gewoon door het feestgedruis heen slapen! :)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik5-12-2014 22:58:20

Proficiat met je zwangerschap



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik10-12-2014 9:12:52

Ik zou mij hier niet te veel zorgen over maken. Toen onze zoon 3 maanden was hebben wij feest gehad voor mijn moeder haar 50ste verjaardag. Hij heeft toen gewoon achter een deur met enkel glas geslapen.... En bij jouw zou het nog maar een paar weekjes zijn. Geen zorgen. Slaapt overal en idd je zal genoeg vrijwillers hebben om het eens even bij te houden. En borstvoeding is het makkelijkste wat er is. Altijd bij en altijd op temperatuur. ;-).
Liefs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...