Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip om extra te stralen op je grote dag

  2-12-2014 10:15:26

Hoi bruidjes in spe,

Ik was en ben nog altijd een grote fan van het forum. Voor onze trouw kwam ik elke dag kijken en nu ben ik al 73 dagen getrouwd, maar het is moeilijk af kicken van het forum. Toch wou ik nog een tip meegeven!

Het belangrijkste op je trouwdag is dat je je goed in je vel voelt. Vele gaan daarom extra letten op hun eetgewoontes en gaan misschien extra sporten? Ik ben voor mijn trouw begonnen met een nieuwe levensstijl met super producten. Ik stond hier ook heel sceptisch tegenover, maar het helpt echt (en het is gezond). Maar je moet er echt voor openstaan, maar je hebt natuurlijk een super doel voor ogen: stralen op je trouwdag. Wie meer informatie wil mag altijd mailen naar stephanievanderwegen@hotmail.com

Groetjes en geniet van de voorbereidingen


stephanie
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1185

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...