Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VERLOVINGSRING

  25-11-2014 9:59:22

Beste bruidjes,

Ik zou van jullie graag weten waar jullie verlovingsring vandaan komt en een richtprijs. Ik ben reeds 171 dagen gehuwd maar aangezien we beiden beslist hadden om te trouwen na 10 jaar, mijn man al eens gehuwd was en laat ons zeggen we allebei niet echt romantisch aangelegd zijn is er dus geen knieval en verlovingsring aan te pas gekomen. We hadden een traditoneel huwelijk en onze ringen waren van d'euxx en we hebben voor deze tezamen 1900 euro betaald omdat deze toch levenslang meegaan. Maar nu mag er een extra ring aan de vinger komen alleen niet zo duur als onze trouwringen.

Dus graag van jullie tips.

Ps: iemand ervaring met 9k en 14k, of niet echt aan te raden. Wel geen zilver

Alvast bedankt


Elke
7-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1583


eline
23-5-2015
 Meld misbruik26-11-2014 20:50:53

Dag Elke,

Wij bestelden onze trouwringen via www.baunat.com en zijn hier zeer tevreden over. Ze hebben mooie ringen in verschillende prijsklassen.

Veel plezier met je zoektocht!



Céline
1-7-2016
 Meld misbruik27-11-2014 13:38:56

Hoi Elke,

Ik denk dat er niet veel bruiden/ toekomstige bruiden hier een antwoord op zullen hebben :-/. Ik weet toevallig waar mijn verlovingsring vandaan komt maar heb geen idee hoeveel die kost. Bij juweliers hangt hier ook nooit een prijskaart aan voor de simpele reden dat het niet de bedoeling is dat de vrouw kan zien hoeveel haar ring gekost heeft. :-) Dat is 1 van de geheimpjes van haar toekomstige echtgenoot + niet iedereen kan hetzelfde bedrag spenderen.
Ik wil het naast dat ook gewoon niet weten omdat aan een verlovingsring meer emotionele waarde aan vasthangt. :-) Wat die precies gekost heeft doet er verder niet toe.
Het hang ook allemaal af van wat je precies wilt. Ik heb een heel klassieke verlovingsring omdat ik dat ook graag wou. Wit gouden ring met een diamant gemonteerd.
Maar je hebt hier oneindig veel mogelijkheden in. Misschien hebben jullie graag iets moderner? Of iets totaal anders dan een verlovingsring?

Staan jullie ervoor open om eens samen te gaan kijken? Het kan leuk zijn om samen te zien wat de verschillende mogelijkheden zijn en welke keuze jullie hebben en dan samen te kiezen. Aangezien jullie al getrouwd zijn is dit misschien meer iets voor jullie? Wie weet ga je wel voor een totaal ander type ring.... :-)
Succes met de zoektocht!



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik28-11-2014 9:25:13

Ik heb niet een nieuwe verlovingsring gekregen, maar heb wel mijn ring die ik gekregen had toen we 1 jaar samen waren boven gehaald en er een nieuwe briljant in laten plaatsen. Dit is nu mijn verlovingsring. Op die manier sparen we centen voor de trouwringen.



rita 29 08 2015

 Meld misbruik13-12-2014 15:30:29

De verlovingsring ga ik aan houden maar dan aan mijn rechter hand, ik vindt het zonde als ik hem niet meer ga aan doen want hij heeft een maandloon gekost wat eigenlijk niet hoefden voor mij maar ik wist er dus niks van :-) . De trouwringen gaan wij bestellen bij Thierry Courtois in Kortessem . .


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...