TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
H
7-7-2007
|
29-1-2007 8:51:51
hallo
ik trouw ook op 7/7/'07 en die datum hebben we maar in het begin van deze maand beslist. Veel mensen zeiden dat je een jaar op voorhand moet beginnen, maar ik vind dat niet echt nodig. Bij ons ligt de feestzaal al vast (en het menu voor 's avonds, voor 's middags leggen we volgende maand vast), de feestzaal is het belangrijkste: vanaf het moment dat die vastligt, kan je al de rest plannen. Ook het uur voor de plechtigheid in het gemeentehuis is al besproken. De fotograaf is al gevraagd(maar dat is mijn toekomstige schoonvader, dus dat was wel gemakkelijk). De huwelijksreis ligt al vast en is al betaald. De getuigen zijn al gevraagd. Maar ik moet nog een trouwkleed gaan passen, uitnodigingen maken... nog wat werk dus. En hoever zit jij al?
groetjes helene
|
|
K
7-7-2007
|
29-1-2007 10:44:45
Wij trouwen dus ook 7/7. Onze zaal ligt al een klein jaar vast, net zoals onze fotograaf. Mijn kleed is ook al gekocht en het stadhuis is in orde. Al de rest moeten we nog doen: we zijn nu bezig met de huwelijksreis, daarna doen we de ringen, het kostuum van mijn lief, mijn schoenen etc, de uitnodigingen,...
|
|
Marisa
7-7-2007
|
29-1-2007 12:50:45
bij ons zijn de belangrijkste dingen geregeld uiteraard: fotograaf, zaal, vervoer, ceremoniemeester, uur stadhuis, kerk, getuigen, DJ.
Mijn jurk heb ik al gevonden, onze ringen zijn eveneens besteld.
In februari zal mijn toekomstige voor zijn kleren gaan zien, eveneens de suite (getuigen, ouders, zus, grootouders). Binnenkort zullen we ook samenzitten met onze DJ om de liedjes te bespreken, met de zaal voor het menu. Onze uitnodigingen maken is binnen een maand om ze dan eind maart te versturen.
Ik weet dat niet alles wat ik reeds gedaan heb, nu al moet gebeuren maar ik ben van principe: wat gedaan is is gedaan... zo kom je niet voor onaangename verrassingen te staan.
Hopelijk ben je hier wat mee :-)
|
|
Charlotte
20-7-2007
|
29-1-2007 14:02:05
ik trouw op 20/07 en wij weten ook nog maar 2 mnd deze datum. intussen hebben wij al een zaal, een ceremoniemeester, een fotograaf, mijn kleed en schoenen, maar voor de rest kan alles gerust nog. mensen plannen soms veel te ver op voorhand, misschien niet slecht, maar je moet er zeker niet mee inzitten dat je er niet raakt! ik moet ook nog vanalles doen!
|
|
mieke
7-7-2007
|
29-1-2007 20:09:42
helaba,
wij trouwen ook op 7/7/7. Hebben dit beslist begin november en nu is alles geregeld. Het enige dat we nog moeten doen is onze uitnodigingen versturen. Ook zijn alle mensen al persoonlijk uitgenodigd die we op ons avondfeest verwachten.
Nog veel succes bij de voorbereidingen.
|
|
Vân
7-7-2007
|
4-2-2007 13:16:01
Hey Sadia,
Wij trouwen ook op 07/07/07, zoals vele vele andere koppels :o)
Volgende dingen zijn al in orde: Feestzaal (all-in formule dus ook dj is inbegrepen) Fotograaf Kleed Kostuum Schoenen voor bruid en bruidegom (nog wel inlopen) De ringen Juwelen Kerk Gemeentehuis Visagist Kapper Bellenblazer bij het buitengaan kerk Zanger in de kerk
Met volgende zaken zijn we bezig: De bloemist (bruidsboeket, corsage, altaarstuk, bloemstuk op bruidswagen) Uitnodiging worden nu in proef gedrukt Misboekje Ringkussentje (in vorm van een schelp met een parel binnenin) Bruidskindjes Postzegels met onze gezichten erop
Volgende dingen nog te regelen: Bedankjes De getuigen nog vragen Wie leest wat in de kerk De uiteindelijke uitnodigingen versturen
Ik denk dat ik alles heb... :o)
Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|